27 Eylül 2010 Pazartesi

Kedin mi var derdin mi?

Evet bu canavar yüzünden haftaya uykusuz başlamış bulunmaktayım=)


Dün bütün gün uyuduğu için hanım kızımızı gece uyku tutmadı, evde devirmediği eşya yapmadığı yaramazlık kalmadı. En son miyavlamasına gözümü açtığımda dolabın tepesine çıkmış, inemediği için bağırıyordu ve saat sabahın 4' üydü. Ama gene de çok tatlı, sabah biraz çattım kaşlarımı şu bakışa dayanamayıp mıncıkladım=)

Haydi bakalım o zaman, herkese hızlı geçecek güzel bir hafta olsun...


6 yorum:

M¥PriNcessS dedi ki...

Bu tatlı surata kızılırmı ya şu güzelliğe bakın ablası kıssma çileğime :)

Selin Ergeçer dedi ki...

Bu kadar tatlı bir suratla başlayan hafta kötü geçebilir mi hiç :)) şu bakışlara bak, bunu hakikaten mıncık mıncık mıncık sevmek lazım :)) başka türlü sevilmez yani :)

Defne Soysal dedi ki...

Bir kediyle yaşamak, onu anlamak, eğitmek gerçekten çok zor.Benimki de sevmek istediğinde ısırır gibi yapıyor.ma sevmek isteyenler anlamadığı için ısırıyor zannediyor.Bu tabii annesiz büyüdüğü içinmiş.Yeni çözdüm.Annesi o ısırınca o da onu isırdarak eğitirmiş.Tabii b,izimkini ısıran olmadığı için ısırmayı sevmek zannediyor.Benim deonu ısıracak halim olmadığı için böyle yuvarnanıp gidiyoruz.Çok sekerler ama.Yüreğimizde doldurdukları yer o kadar büyük ki.

YEMEK VAKTİ AYLİN dedi ki...

Aman bu şekeri yerim ben..Bende çok uykusuzum ya yatıcam şimdi işyerine:)

MeLLy dedi ki...

Aman Allahım çook şekeer! Ben de istiyorum yaa! İnsanın derdi bu olsun, ne güzel arkadaşlık da yapar bu amaa... Her şeyini anlatır insan ona.. :)

Yeşim dedi ki...

Miya beni yataktan kaldırmak için herşeyi yapar tatlım. Gecenin 3'ünde kalkıp da oyun oynadığımız çok olmuştur :) Yine de şu şirin surata dayanamıyorsun işte :)

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)