22 Eylül 2010 Çarşamba

Mim' im..

Sevgili Nilay' ımdan gelen küçücük mimim vardı. Bugünü ona ayırdım. Buyrun bakalım.


1.Lakabın var mı? Eski arkadaşlarım arasında "Nin" dir adım.
2.Son zamanlarda diline dolanan şarkı? Rengarenk
3.En son ne zaman ve kime aşık oldun? 22.08.2004'de, sevgilime...
4.En son okuduğun kitap? Tanrı'yla Sohbet
5.Son zamanlarda en çok özlediğin? Bu aralar en çok İstanbul' u özlüyorum.
6.Bir günlüğüne ünlü biri olmak istersen kim olabilirsin? Ünlü olmak istemedim sanırım:)
7.Yarın sabah ilk planın? Her sabah aynı gözümü açar açmaz kettle'la basmak kahvesiz güne başlyamam:))
8.Şu anki mesleğinde olmasan hangi mesleği isterdin? Bir daha Mühendis olmak istemeyeceğime eminim. Veteriner yada Psikolog olabilirim mesela:))

Bu kısacık mimi isteyen herkese ama özellikle hayvansever arkadaşım Selin' e gönderdim:)))

5 yorum:

NiLaY dedi ki...

canım teşekkür ederim içten cevapların için, kesinlkile ben de bir daha mühendis olmak istemiyorum :)))

nar dedi ki...

Benim dilimde de bu aralar hep bu Rengarenk...

"Objektifime Yansiyanlar" dedi ki...

Chilek bayıldım yaa yarın sabah yapacağın ilk işe ;)

Sıradan Bir Sazan dedi ki...

Bundan sonra Nin diyeciim :)

Yeşim dedi ki...

Nin çok güzel geliyor kulağa :)

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)