13 Eylül 2010 Pazartesi

Tanıştırayım: Çakal Carlos

Bu minik benim canım dostum ve sevgili eşinin yeni oğulları=)
Onların arasına katılma haberini aldığımda İstanbul' da idim ve Ankara' ya nasıl döndüğümü bilmiyorum.
Cumartesi koşarak ona gittim tüm günü onunla çimler üzerinde koşarak oynayarak geçirdim. Kollarım ısırık ve morluklar içinde de olsa Çakal' la olmak çok keyifliydi. Çakal sevgi dolu bir yavrucak kendinden büyük arkadaşlarının yanından korkmadan gidecek ve onlara yanaşacak kadar da cesaretli. Bunu Cumartesi yaptığımız akşam gezintisinden biliyorum=)




Beagle' ları oldum olası severim ama şunun tatlılığına bir bakar mısınız? İnsan yanında herşeyi unutuyor gerçekten...

Bu arada 12 Eylül hazimetinden bahsetmek istemiyorum, sadece 12 dev adamla gurur duyduğumu bir kere daha belirtmek istiyorum.

Hepinizin tatili iyi geçmiştir umarım. 9 gün bana baya iyi geldi=)

12 yorum:

M¥PriNcessS dedi ki...

çok tatlı çok güzel masallah...hayvanlar terapi gibi...Canım sana bişey sorucam benım sokak kedim var ya hanı 10 gündür gelmıyor kayıp oldu araba çarpsa mutlaka görürdük...erkek bi kedi böyle ortadan kaybolması normalmi? Çok endişelenıyorum aramadıgım yer kalmadı ama bulamadım malaesef...Mutlaka gelırdı bensız yapamazdı :( birlikte uyuyorduk geceleri :( çok üzülüyorum ya umarım iyidir :S

Chilek dedi ki...

Canım, kediciğin kısır değilse muhtemelen bir hatunun peşine takılmıştır ve hevesi geçince dönecektir. Benim eskiden bir kedim vardı 5 kattan atlayıp birinin peşine düşmüştü ve haftalar sonra zayıflamış halde paspasın önünde bulmuştuk. Aklına kötü şeyler getirme, bende onun iyi olduğunu umuyorum. Sevgiler:))

Selin Ergeçer dedi ki...

Chilekcimm bu ne yaaa :))))) Bu nasıl bir tatlılıkk,ben bunun o burnunu yerimm hatta ben de onu ısırırım :))

M¥PriNcessS dedi ki...

inş. gelir çok özel bi kedi çünkü blogumda resımleri var...tşk ederim cnm içime su serptin :)

Chilek dedi ki...

Selin; gel ye canım görsek harpten çıkmış gibiyim onunla tepişmekten ama değer o kadar tatlı birşey ki:))

gami'den izler dedi ki...

yesinler seni, maşallah sana çoook güzelsin tatlım.
seni kocaman sarıp sarmaladım. Mo'nun da selamı var sana : ) Hav..

çeşnici Handan dedi ki...

Çok şeker ve fotoğraflarda harika çıkmış. Arkadşımın da 3 aylık erkek bir beagle'ı var çok yaramaz afacan bir şey. Bayıldım.

plndrkn dedi ki...

köpekler gülmüyorsa ben de düşünmüyorum demektir. 2. Resimde bildiğin gülümsüyor :) ben onu böyle gülerken yerim!

NiLaY dedi ki...

Chilekcim süper sempatik birşey bu, bayıldım :) oturuşa bak yaa poz vermiş resmen :)

Ozge Sipahioğlu dedi ki...

AYY yerim ben onu cok tatlı.. masallah..
ii haftalar cnm

zeynep dedi ki...

12 eylül beni öyle yordu ve öyle uykusuz bıraktı ki o günü tamamen çıkarsam hayatımdan anca:)
canım gittin geldin keşke görebilseydim seni:(

Yeşim dedi ki...

Çok afacan görünüyor :) yerim ben bu yakışıklıyı :)

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)