4 Ekim 2010 Pazartesi

4 Ekim...Hayvanları Koruma Günü

Aslında bir günle olacak birşey değildir ya yine de böyle bir günün düşünülmesi ve olması bile güzel=)

Bugün minik dostlarımızı koruma günü bende onlara uygun bir post girmek istedim.

Dün bizim kızın aşı günüydü. Vetenerinere gittik kavga kıyamet karma kuduz aşımızın bu yıl ki kısmını olduk=)

Haftaya da kedi Hiv' i ve Leukemia (kedi lösemisi) aşılarımız var..

Orada bir sürü tatlı mı tatlı iyileşmeyi bekleyen minik dostumuz vardı, bende de makina olunca onları rahatsız etmeden acele acele birer kare alabildim.


Bu tatlı oğlanın kalp yetmezliği var henüz ameliyat olmamış ve 6 yaşında...


Eminim en kısa zamanda iyileşecek ve sahiplerini yeniden çok mutlu edecek






Bu kızımızı da camekan arkasından çektim, diğer ketoşlar vızır vızır dolaşırken o durup bana poz verdi çok tatlı değil mi?

Bu arada 3 günüdür Ayşe Arman köşesinde acısız kesimden bahsediyor ve yollarını arıyor. Okuması ve okurken dayanması çok zor ama buraya ve şuraya göz atabilirseniz belki sizinde konuyla ilgili fikriniz olur, tabi okuyabilirseniz=(

Bugünkü yazısı da konunun devamını getirir nitelikte...

Tüm miniklerin koruma gününü kutlarken, onlara çok ama çok daha güvenli ve mutlu bir yaşam temenni ediyorum=)

Eee bari bize de yanında keyifli bir hafta olsun...

8 yorum:

M¥PriNcessS dedi ki...

Dayanamıyorum böyle haberlere aglama krizine giriyorum hala atlatamadım köpeğimin ölümünü 20 ekimde 1 yıl olacak allah o gün bana sabır versin..Hiç dayanamıyorum hasta hayvanlara :( Benım köpeğimde kalp yemezliğinden ölmüştü ama çok yaşlıydı hepsi umarım çabucak iyileşir ve ailelerini cok mutlu ederler canım dua edicem... :( :(

EzoNe dedi ki...

Uyku sersemliğimi bile atamamıştım üzerimden. Nasıl duygulandırdın beni anlatamam. Sen yüreği kocaman bir insansın. Teşekkür ederim bu güzel yazı için :)

Selin Ergeçer dedi ki...

Canımm ne kadar güzel yazmışsın, keşke sadece 1 gün değil de hergün dostlarımızı hatırlayıp birşeyler yapabilsek...neyse;olacak,inanıyorum :)
bu arada tüm fotoğraflar süper, ellerine sağlık :) inşallah hepsi bir an önce iyileşirler, dualarımız onlarla...:)

YEMEK VAKTİ AYLİN dedi ki...

İnşallah keyifli bir hafta olur gerçekten yaaa...

Bu minikler ok şekerler keşke daha duyarlı olabilsek onlara karşı

Chilek dedi ki...

Myprincess; canım tahmin edebiliyorum sadece, eminim çok ama çok zordur:((

Ezone; canımmm çok teşekkür ederim. Hepimiz yüreğimiz kadar değil miyiz? ve hepimiz bir o kadar büyük:)

Selin; canım benim evet umarım hemencecik iyileşip koşup oynamaya başlarlar:)

Aylin; kapımızın önünü süpürsek yeter Aylincim, damlaya damlaya göl oluyor:)

Hande dedi ki...

Ben Golden'ımı kanserden kaybettim. 2 ay boyunca hergün veterine götürüp getirdim onu hem de 5 aylık hamile halimle. Benim gibiler bu canlılara böyle titizlenirken bir diğerlerinin vahşice davranabilmesine anlam veremiyorum.

Çaresizlere ve korumasızlara saldırmayı güç gösterisi olarak mı görüyorlar acaba?

Chilek dedi ki...

Hande; anlamıyorlar herhalde bu sevgiyi, anlamsız buluyorlar. Ben de onlara tecavüz eden, döven, işkence eden zihniyetleri anlamıyorum anlamakta istemiyorum. Çünkü onların tedavi görmesi gereken hastalar olduğunu düşünüyorum:(

Yeşim dedi ki...

Canım benim hiç kıyamıyorum onlara, içim sızlıyor. Mümkün olsa hepsini eve alırım. Elimden gelen sadece karınlarını doyurmak ve bir kap su vermek :( Keşke daha fazlasını yapabilsem onlar için. Onları kötülüklerden koruyabilsem maalesef bunu yapabilmem mümkün değil. Dilerim insanım diyen herkes insana yaraşır şekilde davranmayı öğrenir diğer canlılara karşı.

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)