18 Ekim 2010 Pazartesi

A-aa 3 Dalya olmuşum sizlerle...

Merak edenler için düğün güzel geçti. Cumartesi günü yağan yağmurdan sonra pazar cennet gibi bir hava vardı.

Tek sorun haftaya dinlenemeden başlamış olmam, cumartesi çalıştım pazar da düğün derken yorgun argın geldim ofise...


Bugün baktım izleyici sayım 300 olmuş daha yaşını doldurmadı blogum, ne mutlu bana bir sürü arkadaşım oldu sanal da olsa hayatımda. Kimbilir belki zamanla gerçeğe taşınacak...

100. izleyiciyi bulduğumda burada yaygarasını yapmıştım zaten..

İşte yavaş yavaş blogumda büyüyor. Tıpkı benim gibi/ bizler gibi=)

Bu hafta güzel haberler alasım var, sevinesim coşasım(!) Hepimiz için olsun bu temenni...

9 yorum:

reyhane dedi ki...

Daha nice 300 ler olsun efendim..

Burcu dedi ki...

keyifli paylaşımlarda bulunacağın nice izleyicler diliyorum canım :))

Selin Ergeçer dedi ki...

Canımmmmmm nice nice 300ler olur inşallah :) iyi ki varsın, iyi ki o 300den biriyim,seni tanıdığım için çok ama çok mutluyum :)

Chilek dedi ki...

reyhane; inşallah canım

Burcu; sağol canım inşallah:)

Selin; bende seni tanıdığım için çok mutluyum:))). Hep keşke orada yaşadığım zamanlarda blog olsaymış, "ne güzel arkadaşlarım olacaktı" diyorum içimden, ama yine de iyi varsınız :)))

muyurt dedi ki...

3000 ler olsun umarım :)

plndrkn dedi ki...

ben de 100 olduğumda çok sevinmiştim ama çok da fazla ilerleyemedim :)) daha nice dalyalara inşallah :)

NiLaY dedi ki...

nice 300 lere canım, inşallah bu hafta gerçekten büyük bir sürpriz gelir hayatına :)

Elif uyurken dedi ki...

bol 300 ler olsun .
bol izleyicili
bol yorumlu
bol şarkılı
biz hep takipteyiz sonuçta ..
sevgiler.
özlem

zeynep dedi ki...

nice 300lere 400lere 1000lere hepberaber:)

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)