26 Ekim 2010 Salı

Daha neler duyacağız bakalım...

Bugün biraz uykusuzum, dün gece Muhabbet Kralı'nda hayvan haklarıydı konu..Ona takıldım, yattığımda 03:00 olmuştu sanırım.

O kadar üzücü hikayenin ortasında bana iyi gelen bir haber vardı. Büfecinin hasta kedisini katleden Ufuk adlı öğrencinin okulunu bırakıp İzmir'i terketmek zorunda kaldığını öğrendim. Kanal D haber de Mehmet Ali Birand' a teşekkür ederim ki adı soyadı okuduğu bölümle birlikte aifşe ettiği için...


Bir de neler öğrendim biliyor musunuz? Bayramlarda belediye barınakları kapalı oluyormuş. Bayram sonrasında belediye görevlilerine fazla iş çıkmasın diye az yiyecek ve su veriyorlarmış hayvancıklara. Sırf dışkılamasınlar kokutmasınlar diye...

Yine belediyeler halkla karşı karşıya kalmamak için taşaron firma tutup hayvanları zehirli mama ile öldürüyorlarmış. Kalabalık oldular, yer kalmadı diye. Düşünsenize iç organları parçalanarak acı çekerek ölüyorlar. Tek suçları canlı olmak ve doğanın bir parçası olmak=(

"Yaşam hakkına saygı  gösterelim yaşamak her canlının hakkı" diyorum noktayı koyuyorum.

13 yorum:

Burcu dedi ki...

ama bu çok insafsızca bir durum, bu durum bilinip, engelenemiyorsa bu daha da vahim :(

M¥PriNcessS dedi ki...

O pislik gittiği yerdede barınamaz insallah...Sokaktaki hayvanlar yine kendi başlarının çaresine bakmayı öğreniyor bi şekilde yemek bulabiliyorlar ama hayvan barınagı diye tabir edılen bana göre hayvan hapishanesi olan yerde yaşamlarını dvm ettirmeleri zaten mucize...elimden geldıgınce onlara kuru mama götürüyorum keske daha çok imkanım olsa... :(

Meyra dedi ki...

bence barınak değil işkence kampı...yaşam hakkına saygı olmayan bi duyarsızlık var içimizde çözemedim nedense..!!

Zeynep A. dedi ki...

bu nasil bir vicdansizliktir anlamiyorum.....
o ufuk denen varliga da diyecek bir kaç sözüm var ama terbiyem müsade etmiyor.

M¥PriNcessS dedi ki...

:)) ilahi zeynep hiç gülecegım yoktu... Haklısın benımde içimde sölemek istediğim bir sürü şey var ebesinin kulaklarını çınlatmadan gecemıycem :)))

Selin Ergeçer dedi ki...

Benim Negro'm bu şekilde öldü :( evimde beslediğim köpeğimi bir gün sokağa çıkardım, belediye de zehir atmış. negrom da yemiş,hiç fark etmedim :( can çekişerek öldü kollarımızda :( BUNUN NASIL BİR ÖLÜM OLDUĞUNU BİLİYORUM,GÖZLERİMLE GÖRMEK ZORUNDA KALDIĞIM İÇİN!!! belki de bu yüzdendir ki bu konuda bu kadar tahammülsüzüm, bu kadar çabalıyorum birşeyler için ve bu kadar öfkeliyim hayvan sevmeyenlere,herkese...

Syhn dedi ki...

daha fazla gönüllü lazım.. meslek olarak bakılmamalı..

Yeşim dedi ki...

:( nasıl bir vicdana sahip bunu yapanlar anlamak mümkün değil? Kesinlikle daha fazla gönüllüye ihtiyaç var Syhn'ın dediği gibi.

♥sibelinsu♥ dedi ki...

Ne yazık ki bizde henüz canlı gözüyle bakılmıyor o güzelim varlıklara..acıkmayı,acıyı,sevgiyi ve bir çok şeyi bilmezlermiş gibi davranılıyor...
Ufuğun başına gelenlerse sevindirici...

Chilek dedi ki...

Burcu; evet baksana ne hallerdeyiz:(

Myprincesss;evet canım keşke daha çok imkanımız olsa bende geçen kış evde battaniye pike vari ne varsa bıraktım evime yakın barınağa arada da kuru mama elimden gelen şimdilik bu:(
Zeynep hepimizin yerine söyledi sanırım::))

Meyra;haklısın evet,

Selin; Dayanamam kıyamam canım benim melek olmuş çok üzüldüm ya:(((

Zeynep A; ağzına sağlık

Syhn; evet kesinlikle daha çok gönüllü lazım

Yeşim; vicdan var mıki?:(

Sibelinsu; daha da bakılmayacak sanırım biz ne yaparsak yapalım.

zeynep dedi ki...

dün muhabbet kralını biz de izledik eşimle ve hemen aklıma geldiniz selinle sen..acaba izliyorlarmıdır dedim içimden..şimdi izlediğini görünce sevindim:)

mynameismelis dedi ki...

Bu kadar vahşi olduklarına inanamıyorum bu "insan"ların. Nasıl bir mantık, hangi akıl, vicdaan öldürebilir ki böyle! Bunca yıldır bu durum söz konusu, öldürülen hayvancıkların sayısını bilmiyoruz bile. Yine de ne bir çözüm üretiliyor, ne bir adım atılıyor. Nasıl bir ülkedeyiz, nasıl insanlarla yaşıyoruz bilmiyorum!
Sinirlendim yine ya!!!

ebrulikedi dedi ki...

aman Allahım bunu ilk defa duydum ve çok üzüldüm.ama herşeye inanırım ben artık Türkiyede.vicdan kalmamış kimsede.benim çalıştığım yerde(kamu kurumu,koca bir kampüs,kediler kime ne yapıyorsa) kedileri kutulara koyup başka yerlere bıraktılar.engel olamadım.2 tanesini gizlice kurtardım ama kayıplar şimdi:(

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)