14 Ekim 2010 Perşembe

Eat Pray Love...

Dün akşam tam sinema havasıydı hafif serin ve yağmurlu. Bizde bunu değerlendirdik yakın bir arkadaşımla.
Bu tip filmleri kız kıza izlemekte fayda görüyorum herzaman, ne de olsa konu kadın=)

Film acılı bir boşanma sonrası kendi içsel yolculuğuna çıkan, aydınlanma yolunda ilerleyen ve sonunda gerçek aşkı bulan bir kadının hikayesini anlatıyor.

Ben yaşadıklarından, aydınlanma mücadelesinden çok etkilendim. Filmi ayrıca çok beğendim.


Julia Roberts' ın oyunculuğu tartışmasız çok iyiydi. Bir Javier Bardem hayranı olarak ilk başlarda gözüm onu çok aradı, ikinci yarıyı biraz geçtikten sonra o da dahil oldu.

Kitabını okuyanlar filmi biraz yavan bulduklarını söylüyorlar, ben kitabını okumadım. Bu nedenle kıyaslama yapamayacağım.

Aranızda hem okuyup hem izleyenler varsa yorumlarınızı merak ediyorum.

Ben tavsiye eder miyim? Ederim. İzlemediyseniz mutlaka izleyin kızlar=)

10 yorum:

lolipu dedi ki...

Şu sıra okuduğum kitap. Filmini de seyretmek istiyorum ama kitap bitince:)))

Selin Ergeçer dedi ki...

İlk fırsatta izleyeceğim canım,paylaşım için çok teşekkürler :)

gami'den izler dedi ki...

Ben filmi sevdim, eğlendim. Ama kitap ile alakası yok. O anlamda tipik bir Amerikan yapımı olmuş. Kitabı okuyanlar kitabı bir tarafa koyarak filmi izlesinler.
Sevgiler.

YEMEK VAKTİ AYLİN dedi ki...

İslemedim ama benim bu ara kıskısa izleme şansım pek yok.Koncamla izlesem aynı tadı alırmıyım bilemedim:)

Meyra dedi ki...

malesef ben kitabını okumaya bile geçkalanlardanım:(ama tesadüf buki sabah bi arkadaşım kitabını hediye etti bana:)hatta blogumada yazdım bugün..bir solukta okuyup bir soluktada izlersem yorum yapıcam:):)

zeynep dedi ki...

ben kitabını okuyorum canım bayaa hareketli gidiyor filmi de çok merak ediyorum ama..

tarih84 dedi ki...

kitabı sonunda aldım ama malesef 1 kasımı bekliyor.filmi de çok merak ediyorum.umarım kasımın ilk haftasına kadar vizyonda kalır bu film de sinemada izleme keyfine erişirim.

hippilazman dedi ki...

Javier var da izlenmez mi ya!

Defne Soysal dedi ki...

Filmin en hoşuma giden kısmi Napoli'de margarita yerken Julie'nın arkadaşına yemek yemek ve kilo almak üzerine söyledikleriydi.O nefis pizza ile şarabı içerken benim de azım sulandı.Sonra da gidip yeni pantalon aldılar.Pek çok yerinde felsefik düşünceler vardı.Yine de konuyu daha derin bulacağımı ummuştum.

MahmutAdin dedi ki...

Sizin de belirttiğiniz gibi kitabı okuyanlar emin olun filmden zevk almayacaktır.

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)