11 Ekim 2010 Pazartesi

Geri Sayım...


Geri sayım başladı. Cumartesi yüzümün akıyla, canımın kına ve veda organizasyonundan yarı sarhoş olarak başarıyla çıktım=)

Yapılacak dünya kadar işim var pazar gününe kadar. Bende telaş başlamış durumda. Herşeyden önce daha elbise telaşı üzerimde, bugün iş çıkışı start verdim kendime. En geç çarşamba bu iş bitmiş olmalı.

Hala istediğim kiloya varamadım. Maydonozlar kiraz sapları içmekten kusacağım artık. İnat gibi de ödemli olacağım güne denk gelmez mi? Ben böyle şansın, ne deyim...

Ev almış başını gidiyor yardımcım haftalardır gelemiyor dahası vakitsizlikten uyuşamıyoruz, o gelmeden benim halletmem gerekenler var. Misal yazlık kışlık değişim işleri gibi.



Bayram planı hala havada şimdiye kadar hiç bu kadar geç kalmamıştık onun planlanması yapılmalı ya da her neyse işte...

Tabi inat gibi ofiste inanılmaz bir yoğunluk var geceleri bu ara enerjiye ihtiyacım var ya burası patlamasa olmazdı.

Mesela bir de masamda 2 hafta öncesinden kalma kurumuş gülleri atmak ve vazosunu bambularım için eve götürmek işi var. Ne kadar tembelim bu ara varın siz düşünün.

Anlayacağınız bu hafta bol enerji ve günlük yine 36 saate ihtiyacım var.


5 yorum:

C!lekl! ♥ k!z ♪ Belgium ♫ dedi ki...

kolay gelsin cnm ,sana bol bol vkit zaman ve kolaylik diliyorum...

ayci dedi ki...

off off cok iyi bilirim bu durumları...

belki bu yogunlukta kiloda verirsen, ben hep veririm yogun veya mutlu olunca :)

Modafobik dedi ki...

Tembellik iyidir iyi hehe :)
Hadi bakalımmm startı verdinnn, inş halledersin hemencecik ve bir de şu kilo mevzu var tabi. Niye takıyorsun yahu her halinle güzel olcaksın merak etmeee :) Ha bi deee heycanını dizginlee derimmm, yazarken bile bi coşkuyla dolmuşsunn. Ve annem de okudu yazıyı ve dediği şey, "bol bol C vitamini alsın enerji şart" hehe bunu da yaz biyere unutma :)

zeynep dedi ki...

kuzum bayram planı bizde de yok hiçç sıkılma benzer durumları yaşıyoruz..bütün bletler alınır geriye en pahalıları kalır işte ozaman karar veririz:)

CEPAYNASI dedi ki...

kolaylıklar diliyorum...
bir de yeter ki sağlık sorunu olmasın,herşeyin bir çözümü var:)

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)