15 Ekim 2010 Cuma

İçimden başka şeyler yazmak gelmiyor...

Hep onlardan bahsetmek istiyorum bu ara, belki aranızda sıkılanlarda oluyor ya da başka işin mi yok? Diye düşünenler.

İçimdeki hayvan sevgisini doğuştan bana verdiği için Tanrı'ma şükrediyorum, her akşam evime gittiğimde Chilek'ime sarılabildiğim ve yanımda olduğu için şükrediyorum.

Onu bir petshoptan "manavdan sebze alır" gibi almadığım için, sokaklardan daha minicikken kurtarabildiğim için şükrediyorum.


Aynı hassasiyeti etrafımdaki tüm canlılara gösterebilmek için çaba harcıyorum.


Biraz becerebiliyorsam ne mutlu bana...


Bir kere daha "yaşam hakkına saygı" diyorum.

Hala imza atmadıysanız buraya

Herkese mutlu ve pozitif bir haftasonu diliyorum=)

11 yorum:

Ceyda Bural dedi ki...

özellikle geçen günü yaşanan olayın görüntüleri izlemiyorum ağlıyabilirim insan demeye bin şahit gerek yazık malesef bularla aynı ülkede yaşıyoruz

M¥PriNcessS dedi ki...

Bin bela okuyorum o pisliğe bende videoyu izlemedım psikolojımi iyice bozmak istemıyorum...Canım benım cileğe baktıkça içime mutluluk doluyor çok şanslısınız ikinizde birbirinize sahip oldugunuz için...Keşke benım kedimde bir gün çıkıp gelse 2 ay oldu nerdeyse sırra kadem bastı yıktı beni :(

Selin Ergeçer dedi ki...

Canımmm ne mutlu sana ki, bu kadar yoğun şekilde bu sevgiyi içinde barındırabiliyorsun...ne mutlu sana ki, çevrendeki insanları bu konuda bilgilendirebiliyorsun ve ne mutlu sana ki yanında minicikken kurtardığın bir bebecik var :) senden daha zengini var mı,bu sevgiden güzeli var mı :) sıkılmak ne demek, bu konulara yoğunlaştığın ve 1 kişinin bile imza atmasına vesile olduğun için çok teşekkür ederiz sana,en azından kendi adıma,çok teşekkür ederimm sana :)

YEMEK VAKTİ AYLİN dedi ki...

Ya çok tatlı buuu..Keşke hepsi onun gibi şanslı olabilse:(

Defne Soysal dedi ki...

Bir arkadaşım "hayvan sevgisini tatmayanlara çok acıyorum" demişti.Şimdi anlıyorum ne demek istediğini...

KİANA dedi ki...

Sevgili Çilek, bende Allahın bana bahşetmiş olduğu hayvan sevgisi ve sonsuz vicdanım için şürkediyorum..Umarım herkes bu sevgiyi tadar.. Kedine bayıldım.. Benim kedimde sapsarı garfield gibi birşey.. Gidip gelip onu öpüyorum.. Dünyanın en kral sakinleştirici ilacını verseler bana , onun kırıltısının yerini tutmaz.. Benim sakinleştiricim o:)) Sevgiler canım..

Yeşim dedi ki...

Tatlım ben de Miya'yı bulduğumda minicikti. Yürüyemeyecek kadar acıkmıştı ve ağlıyordu. O gün o saatte beni dışarıya çıkardığı için Rabbime şükürler olsun. Ve böyle güzel yürekli arkadaşlara sahip olduğum için de :) Chilek'i benim için de öp :)

@rmi dedi ki...

kedi severleri çook seviyorum benım de bir kızım var ismi anjelik ben de onu sokaktan buldum 1 aylıktı şimdi neredeyse 1 yaşına basacak ona çok alıştım bloguna ayrıca bayıldım tek tek butun ayları ınceledım fotolar harika zevklerimiz çok uyuşuyor tşkler....anjelik ellerinden yalar:)))

Chilek dedi ki...

Ceyda; evet canım ne yazıktır ki aynı ülkede yaşıyoruz:(

MyPrincesss; canım ya umarım dönecek, dönsün kalmasın sokaklarda:(
Selin;Canım seni tanıdığıma o kadar mutluyum ki, ama biliyor musun bir çok insan rahatsız bu sevgiden koruma duygusuna sahip olmamdan:(( Evet en büyük zenginliğim Chilek'i kurtarmış olmak. Keşke daha çok imkanım olsa da daha çoğunu kurtarabilsem:(

Kiana; bayıldım resmine sapsarı hakikaten çok tatlı maşallah. Haklısın o kırıltının yerini tutacak şey yok sanırım:)

@rmi; yerim ben onu, görmek isterim. Bu arada hoşgeldin:) Blogunu bulamadım linkini atarsan izlemek isterim:))Sevgiler,

Chilek dedi ki...

Aylin;heşke canım ya keşke:(

Defne Soysal;Evet gerçekten ben de acıyorum bu duygudan yoksun insanlara:(

Chilek dedi ki...

Yeşim; ne şanslı tıpkı Chilek gibi, ne saşlı senin gibi bir anneciği var. Miya'yı o ıslak burnundan öp benim için olur mu?:))

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)