5 Ekim 2010 Salı

Missing...





8 yorum:

Burcu dedi ki...

hımm istanbuldan kareler yine. siz iyice kanka olduğunuz bakıyorum kızınla ))

Chilek dedi ki...

Tabi tabi çözdük birbirimizi iyice, artık ben nereye o oraya:))

Yeşim dedi ki...

Yarama tuz bastın yine, hatırlattın bana İstanbul'u özlediğimi :) İki kare de çok güzel canım :)

zeynep dedi ki...

galata..orada fotoğraf çekmeden dönmen olmazdı cicim:)

Selin Ergeçer dedi ki...

Aah istanbul...yaşaması bi dert, ama özlemesi de başka bi dert...

NiLaY dedi ki...

bayıldım canımm özellikle de galata'ya :)

Chilek dedi ki...

Yeşim; :))Teşekkürler canım

Zeynep; bencede:)

Selin; tam da söylediğin gibi canım:)

Nilay;ay çok sağol canım:)

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

ben de çektim ama bak bunun yarısı etmez o fotolar

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)