25 Ekim 2010 Pazartesi

Şans...

Şansa inanır mısınız? Yoksa bende şans yok deyip somurtup oturur musunuz?=)


Kabul ediyorum bazıları doğuştan şanslı, ama ben şansa inanırım. Şanslı olduğumu düşündüğüm her konuda da işim rast gider. Bazen şansımı kendim yaratırım. Bazen de somurturum, işte o zaman işler sarpa sarar.

 Evren bu konuda kusursuz işliyor. Ne verirsen onu alıyorsun çoğu zaman.

Bunu neden mi yazdım? Belki bir zaman sonra açıklayabilirim ama şu anda değil.

Siz ne düşünüyorsunuz? Şans sizce de yaratılabilir birşey mi?

Şansla başladık şansla devam edelim. O zaman bu hafta şanslı ve uğurlu bir hafta olsun hepimiz için=)

PS: Haftasonu çok iyi dinlendim kuaför hariç evden kafamı bile çıkartmadım. Çok iyi geldi uzun uzun dinlenmek, evimle ilgilenmek. Nasıl olsa gezmek için önümüzde 4 koca gün tatil var=)

7 yorum:

Selin Ergeçer dedi ki...

Kesinlikle şansa inanırım,bazen o kadar denk gelir ki herşey,gel de şansın yaver gittiğine inanma :) ayrıca da zaten inanmak, şans diye bir faktörün olduğunu düşünmek istiyorum,böylesi hayat adına daha eğlenceli :))

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

şans'a inanıyorum, sağlıklı olmak bile başlı başına şans bence.

lolipu dedi ki...

Gerçekten bazıları doğuştan şanslı oluyor. Yıldızları yüksek. Ben şanslı mıyım diye düşündüm şimdi. Kimi zaman evet. Sonra düşündüğümde gerçekten çok istiyorsam, yürekten istiyorsam oluyor istediklerim. O zaman ben şanslıyım. Bu gün güzel bir güne başladım. Gelişmeler de güzel olacak buna inanıyorum. Çünkü gerçekten yürekten istiyorum:))))

O.K.A.- MAVİ TUTKU dedi ki...

Kesinlikle bazıları doğuştan şanslı, ve ne yazıkki benim gördüğüm çok fazla hak etmeyenler...

Şans yaratılabilirmi; olabilir aslında, bazı şeylere aman boşver demeyip üstüne gidilirse neden birşeyler olmasınki..şans diye buna derler zaten, yani deneyeceksin.

Hayatın birde sürprizleri vardır, en umutsuz anımda bu iyi gelir bana.
Şansınız hayırlara vesile olsun öyle gitsin.

Meyra dedi ki...

soluduğum her nefeste şanslı olduğuma inanıyorum:)) şans hepimizin yanında her zaman olsun...

ayci dedi ki...

sansa inanmam.
belkide inanirim.
veya ne bileyim fazlada düsünmedim bu konu hakkinda...

neyse o...
hayatin akisi belkide :) emin olamadim simdi bak...

CEPAYNASI dedi ki...

şansa inanırım ve çok şanslıyımdır:)

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)