6 Ekim 2010 Çarşamba

Tazecik bir mim...

Sevgili Melly beni geçen hafta mimlemişti, şimdi cevaplama zamanı=)

Mim sorumuz kısa ve netmiş, 5 itiraf da bulunmak...



1. İTİRAFIM: Her ne kadar mutlu ve pozitif biri olarak görünsem de bir o kadar depresif ve memnun edilmesi zor biriyim.

2. İTİRAFIM: Şu anda yaşadığım hayatı baştan sona değiştirmek istiyorum. Yaşadığım şehir de dahil olmak üzere. Ankara beni artık mutsuz ediyor.

3. İTİRAFIM: Çok yiyip zayıf olan herkese gıcığım evet diyet yapmaktan nefret ediyorum. Sınırsızca yiyip zayıf kalmak istiyorum=)

4. İTİRAFIM: Bazen o kadar çok susup sabrediyorum ki insanlar beni "0" beklentisi var olarak bile görebiliyorlar, oysa çok beklentisi olan bu beklentileri karşılanmadığında da oldukça sorun çıkaran biriyim=(

5. İTİRAFIM: Sabahları yatak toplamaktan nefret ediyorum coğu zaman da ben toplamıyorum=)

Mimlendiniz Sazanım'  ve  Arzu' hadi bakalım...

Ohh sabah sabah içimi de döktüm, şimdi işe dönme zamanı=)

 Bu arada Ankara'lı moda delisi yeni mi yeni birisi var aramızda, ben zevkle takip ediyorum. Merak edenler için Tık...

8 yorum:

Selin Ergeçer dedi ki...

3. itirafa canı gönülden katılıyorumm..sürekli rejim,sürekli diyet ereye kadar :(( dünyaları yiyip zayıf kalmak istiyorummmmmmmmmm.....
olmaz mı :))

plndrkn dedi ki...

5. İtiraf ve Ankara dışındakileri sanki benim yerime yazmışsın :) kendimle yüzleşmiş gibi hissettim

fotograf penceremden dedi ki...

yiyip yiyip zayıf olanlar evet bizler tarafından sevilmiyorlar :)

Chilek dedi ki...

Selin; keşke mümkün olsa ömrümün yarısı siyetle geçti birgününde dahi istediğim kiloda olamadım:( evet evet dünyaları yiyip zayıf olmak tüm hayalim bu

plndrkn; :))

fotoğraf penceremden; evet kesinlikle:)

ayci dedi ki...

yatak toplamayınca günüm cok sağlıklı oluyor. toplamadıgım zamanlar ise cok pasaklı oluyorum...

bu yüzden sevemsede yatak toplamak iyi geliyor :)

MeLLy dedi ki...

Teşekkürler canım itiraflar için... ;)
Yeni mimlerd görüşmek üzere :p

Bayram Kombesi dedi ki...

Ne guzel bir blogmus burasi, hemen izlemeye aldim. guzel paylasimlarda bulusmak dilegiyle, sevgiler.

birdamlacıkyağmur dedi ki...

Bayram Kombesi +1 :)

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)