13 Ekim 2010 Çarşamba

Yaşam Hakkına Saygı

Günlerdir gazetelerde bir vahşetin görüntülerini görüyor, gelişmelerini okuyoruz. İzmir Bornova'da 4 caninin kutusunda uyurken zorla çıkartıp katledilen kedicikten bahsediyorum.

Önce ellerinde pittbulla gelen, ona parçalatmak isteyen gençler köpek oralı olmayınca (içlerinden biri) tekmeyle kediciğin kafasını eziyorlar.

Ben çok zor izledim, ağlayarak. Haberin linki burada..

Kediciği besleyen büfe sahibinin güvenlik kameralarına an be an yansımış bu vahşet. Gençlerden 2 tanesi pittbulla birlikte yakalandı. Ne yazıktır ki bunlar Ege Üniversitesi'nde öğrencilermiş. İnsanlarımızın, gençlerimizin vahşetten tecavüzden haz alır olması, bu kadar bozuk bir psikolojiyle aramızda dolaşıyor olmaları tüyler ürpertici gerçekten.




Şimdi tüm hayvanseverler ve duyarlı vatandaşlar bu vahşetin sonrasında ayaklanmış durumdalar. Yeniden bir imza kampanyası başlatılıdı. Hemde dijital yolla atıyoruz imzamızı.

Lütfen siz de bir tıklayıp bu olaya karşı tepkinizi belirtiniz. Gerçekten 1 dk bile zaman almıyor.

İmza için link burada

"Hayvanları katletmek ve tecavüz etmek, kusur değil suçtur"

6 yorum:

M¥PriNcessS dedi ki...

Facede yazdıgım iletimi burayada yazmak istıyorum cnm...
'' ALLAH DER Kİ: HAYVANLAR BENİM SESSİZ KULLARIMDIR ONLAR ŞİMDİ ZULME SUSUYORLAR AMA HESAP GÜNÜ KONUŞACAKLAR...! ''Hz Mevlana''

Meyra dedi ki...

dehşet ruhlu insanların bu kadar rahat ortalıkta dolaşmaları,kendilerinde zavallı bi kediciği katletme hakkını görmeleri kimin şuçu acaba!!!
bunlar insan olamaz :(

Mimosa Café dedi ki...

insanlar böyle şeyler yapmak için ruhlarını tamamen yitirmiş olmalı. sadece birazcık sevgiden başka birşey istemeyen bu güzel canlılardan ne istiyorlar. bu videoya bakmak benim için çok zor. çok üzüldüm.

CEPAYNASI dedi ki...

gözlerime inanamadım!

Selin Ergeçer dedi ki...

Canım ben uzak kaldım buralardan, dolayısı ile dün öğrendim bu haberi.Hele bir yerde "bi kutusu vardı,içinde yaşardı" cümlesini okurken bu cümle beni öyle etkiledi ki,aklıma geldikçe gözyaşlarımı tutamıyorum :( hemen imzamı da attım,linki paylaştığın içi çok teşekkür ederim sana...Ben de blogumda paylaşmak isterim,böylece belki 1-2 kişi daha duyar ne dersin?...

Chilek dedi ki...

Duyarlılığınız için çok teşekkür ederim. Buna ayrı ayrı yazamadım, çünkü gözlerim doluyor.

Selincim; ne demek tabi tabi çok iyi olur hatta...

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)