2 Kasım 2010 Salı

33'lük ruh haline alışmak gerekiyor sanırım...

Sabah uyandım yüzümü yıkarken aynaya baktım. Sonra bir daha baktım. Eskiyorum ben evet eskiyorum sanırım.
Gözaltı torbalarım var sanki, bir de kaz ayaklarım oluşmaya başlamış. Onları saydım. Sevmedim kendimi.
Mimik çizgilerimde yerleşmeye başlamış. Saçlarımda mat bu aralar sabahtan beri bunlara takılmış durumdayım.


Elimde ayna oflayıp pufluyorum. 30 sendromu mu bu? Eee ben geçeli oldu da ama yeni mi nüksediyor bünyeme?
Yaşanmışlıkların kattığı izleri seviyorum mesela alnımdaki dikiş izim, her baktığımda hikayesi aklıma geliyor.

Bu kaz ayaklarına bakınca öle hissetmiyorum ama, korkuyorum. İtiraf ediyorum "ben yaşlanmaktan da eskimekten de korkuyorum". İstemiyorum, Newton'un yasalarına bünyem karşı koysun istiyorum.

Sevmiyorum- İstemiyorum işte...

15 yorum:

EzoNe dedi ki...

Kaz ayakları içten,gözlerinin içiyle gülen insanlarda daha çabuk görülürmüş :)

YEMEK VAKTİ AYLİN dedi ki...

o kadarda çok olmamış 33 nedirki:) her geçen sene evvelden oha yaşlanmış len artık dediğim yaşlar daha bir sempatik ve genç geliyor bana niden acabaaa:)))

lifegoeson dedi ki...

yok canım yaşalanan mı var buralarda,sene dediğin nedir şeker zaten hayatın ilk 15/20 yılı yarı yerde yarı gök de geziyorsun,hayat şimdi başlıyor bize...

esra dedi ki...

BENCE BU MESELE ÖZGÜVENLE AŞILIR..KIYAFET ALDIĞIM ZAMAN 21 YAŞINDAKİKIZIM ANNE BU YAŞLI İŞİ YA DİYOR...MESELA KAÇ YAŞ DİYORUM .KIRK YAŞ FALAN DİYOR..E BEN KIRK YAŞINDAYIM AMA DİYORUM:)))HEP GENÇ KALMAYA ALIŞARAK NE ZAMAN HER YAŞIMIZI YAŞAMANIN HAKKINI VERECEĞİZ...BEN KIRK YAŞINDAYIM VE KIRK YAŞINDA GİBİ GÖRÜNMEK İSTİYORUM...EŞİM GÖBEĞİMİ ALDIRABİLECEĞİMİ SÖYLÜYOR..HAYIR BEN SEVİYORUM GÖBEĞİMİ:)))ŞİMDİ GİDİP MAĞAZADAN KAÇ YAŞINA KADAR GENÇ REYONDAN GİYİNMEM GEREKİYOR...BEN NEZAMAN YAŞLANICAM ANNE GİBİ DURUCAM ÇOCUKLARIMIN YANINDA...KIZLARIM VARKEN BANA NEDEN İLTİFAT EDİLMESİNDEN MUTLU OLAYIM ..BİR DAHAMI KOCAYA GİDİCEM:)) ALLAHALLAAAAAA KORKMAYIN YAŞLANMAKTAN HER YAŞIN TADINI ÇIKARIN...GENÇ KALICAM DİYE İNSAN KILIĞINDAN ÇIKAN ESTETİK MANYAKLARINDAN OLMAYIN..

elif dedi ki...

chilekcim..
31 ekim doğumgünümdü.bende 33 oldum..
ohh sefamız olsunnnnn valla:)

Selin Ergeçer dedi ki...

Bende de30 yas sendromu bolca var ama bunlara ragmen biliyorum ki her yasin ayri bir guzelligi var :)

çeşnici Handan dedi ki...

Yaşa kafanı takma her yaşı doya doya yaşa bir sene sonra bu yaşı da arayacağını unutma. Bu arada bir kadının en güzel yıllarına girmiş olduğunu da aklından çıkarma. Sevgiler.

Chilek dedi ki...

Ezone; yine de istemiyorum onları:))

Aylin; ben oleyim ama dimi:P

lifegoeson; sanırım haklısın o zaman gelsin hayat:)

Esra; hiç oyle bir niyetim yok Esra Hanım, şu an böyle hissediyorum yarın değişecektir. Komplex boyutunda değil sıkıntılarım:)

elif; ohh hadi o zaman:)

Selin; sorma canım bende de başladı ya napıcaz bilmiyorum:)

ayci dedi ki...

kaz ayaklari mi?
o ne ? ilk kez duyuyorum...yok eger varsa böyle birsey...neremde cok merak ettim :)

YüReKTeN DaMLaLaR dedi ki...

sevgili çilek;

ne özgüven ne bilmem ne
biz kadınız anacım
hele sen bide kırk yaşına gelince gör bakalım neler oluyor
hala sendromunu yaşıyorum ki aynada çok eski bir şeyler görmememe rağmen

ruhun hep mutlu kalsın
bırak yaşı maşı hep mutlu kal

sevgiyle...

NiLaY dedi ki...

Canım sanırım 30 yaş geçerken biraz acıtıyor ama geçtikten sonrada özleniyor, o yüzden kıymetini bilelim diyorum ve seni kocaman öpüyorum :)

ELİF dedi ki...

Aynen, aynen, aynen, is-te-mi-yor-rum.

ayci dedi ki...

aynaya baktim - ulleeen her yerim kaz ayagi olmus ya :D :D cok güldüm...sonra baktim güldükce daha bir derinlesiyor onlar...

almanlar onlara: GÜLÜCÜK KIRISIKLIGI diyor.
bence o isim cok daha güzel.

su kaz ayagini kim uydurmussa - hic kaz ayagi görmemis onu fark ettim.

ve sonra bir kac kez daha aynaya gülümsedim...
ne kadar cok kaz ayagi o kadar cok gülümsemissin hayatin boyunca...bu düsüncesi sevdim.

antibotokscu

Yeşim dedi ki...

Kıyamam sana ben. Hemen kırşıklık önleyici kremlerden almalısın o zaman. Kaz ayaklarını sevmemen iyi de bu psikolojiden kurtarman gerek kendini. Zamanı durduramayacağımıza göre tadını çıkaralım bari :)

Vijdan dedi ki...

:)yazınızı okuyunca demekki aynı duyguları yaşayan çok kişi var dedim :))

Bende 33 yaşından sonra alnımdaki izi daha bir sevdim :)

En güzel yaşlarımız kesinlikle gönül kocamaz derler yaşlılar galiba öyle olacak..
bende bunda sonra 33 yaşında kalıyorum..

sevgiler

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)