22 Kasım 2010 Pazartesi

Gittik- Gezdik- Geldik (2)

Ben bu bayram çok iyi dinlendim. Tatil başlangıcı itibariyle ilk 4 günü evde dinlenerek, bol bol film izleyerek, ev hayatının tadını çıkartarak ve "çalışmayan bir kadın" nidasıyla geçirdim.

Çarşamba akşamı itibariyle arkadaşlarımızla birlikte Çamlıdere'ye onların dağ evine gittik=) Pazar akşam üzerine doğru döndük Ankara'ya...

Çamlıdere il sınırı olarak Ankara sayılsa da tabiatı ve arkasına aldığı uçsuz bucaksız çam ormanları gereği tam olarak Bolu'ya ait güçük bir belde...

Evlerin yapısı genel olarak bu şekilde

Bizim kaldığımız Güngör's residance=)

Verandasında kahvaltı ettiğimiz

Kapının önünden şömine için erkeklerin kırdığı odunları topladığımız

Yine erkeklerin yaktığı kuzine sobada sabah kahvelerini yudumladığımız

Minik dostlarımızın bizi hiç yalnız bırakmadığı

Akşamları şömine başında ısınıp şarap eşliğinde sohbet ettiğimiz

Dinlenmecesi bol bir tatil oldu bizimkisi...

Bunlarda evin içerisinden 2 kare oldu en sevdiğimden=)

Gündüzleri orman yürüyüşlerinde çok fazla fotoğraf çektim ama onları başka postlara ayırdım=)

Umarım sizlerinde tatili istediğiniz gibi geçmiştir. Sizler neler yaptınız? Okumak için sabırsızlanıyorum...

Selin Ergeçer dedi ki...

Canım ne kadar güzel bir tatil olmuş,çok güzel dinlenmişsin,ne kadar güzel..En bayıldığım o mis gibi kokusu burnuma gelen kahve ve şömine eşliğinde şarap sohbetleri oldu :) Tabii o tatlı mı tatlı 4 patili ziyaretçileri saymıyorum bile :) Darısı bir sonraki tatillere diyelim :)

M¥PriNcessS dedi ki...

resımler harıka canım benım sefan olsun...bende gittim walla dinlendım geldım resımler blogumda çook öpüldün..

Meyra dedi ki...

çok güzel tatil olmuş çok belli;) ankaralı olarak çamlıderenin miss gibi orman kokusunu içine çekmenin huzurunu bilenlerdenim:)) bu huzuru bize uzaktan yaşattığın için tşkler:))
bu arada şömine başı şarap keyfine imrenmedim desem yalan olur:))

lolipu dedi ki...

ohh süper bir tatil olmuş Nihancım, bomba gibi gelmişsindir bu gün işyerine:)))

ceydabural dedi ki...

harika bir yerde kalmışsınız fotograflar öyle diyor :)

YEMEK VAKTİ AYLİN dedi ki...

Yakın yerler iyidir yol yorgunluğu olmaz:))

Canım benim ne güzel geçmiş huzurlu ve dinlenilmiş bir tatilden iyisi yok:)

Burcu dedi ki...

güzel bir kaçamak olmuş gerçekten. şömine başı fotografı çok sevdim :))

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

nasıl imrendim yaa :) ne güzel bi tatil olmuş..hele fotolar insanı iyice cezbediyo :)

NiLaY dedi ki...

siz de süper bir yere kaçmışsınız valla cnaım, sefanız olsun :)