24 Kasım 2010 Çarşamba

Hayat bugün taktı bana hayırlısı...


  • Gün aslında iyi başlamış gibiydi zoru yoktu benimle... Sabah haylice erken uyanmıştım bu bir işaretmiydi anlamadım öyleyse de alamadım...

  • Şirkete geldim herkes gereksiz bir gerilim içerisinde, iş bu yetişmeyince yetişmiyor olmayınca da olmuyor, bazen herşey yolundayken bile yürümüyor işte. Biri gerilir yay gibi, gelir seni gerer yetmez ortam gerilir. Ben gerilmek istemiyorum daha tatilden yeni geldim bu ne hız bu ne acele...

  • Öğlen yemeği sonrası Strabucks'tan kahve alınır içine likör konur gene olmaz gene olmaz, ben karar verdim 70 lik votka bulunduracağım masamda öyle kesmiyor likör falan...

  • Akşam için güzel planların vardır enerji hırsızları daha gün bitmeden seni gelir sömür sömür sömürür kendi beslenir bir güzel afiyetle senin omuzların düşer. Akşama plan mı dedim? Eve gidip L koltukta semizleneceğim plan  falan kalmadı.

  • Karşındakinin ne suçu vardır? Telefonda seni sakinleştirmeye çalışırken sen adamı çıldırtırsın sonra pişman olursun için içini yer üzülürsün.

  • Bu postu yazmadan önce masama koca bir bardak çayı boca ettim heryer yalap şap ıslandı sinir oldum, yetmedi tuvalete gittim ağlamak için ağlayamadan çıktım. Şimdi de migrenim tuttu.

  • Ha birde gözaltımın bitiiği elmacık kemiğinin başlağını noktada öyle bir sivilce çıkartıyorum ki hem acıyor hemde şişi gözümün önündeki görüntüyle bütünleşiyor.
Ne istiyorsun bugün benden hayat? İstemiyorum seninle didişmek, rahat bırak yakamı daha akşama çok var.
Devam postu bekleyin benden gerçekten bitecek gibi görünmüyor çünkü....

8 yorum:

Pınar dedi ki...

bazen aksilik üstüste gelir,sıkmayın canınızı.

yalnizyakamoz dedi ki...

hayat malesef bazen insanın okadar çok üzerine geliyorki sıkıldım oynamıcam diyesin geliyor benim gibi. maleseff

EbrUgur & Fatih dedi ki...

maelesef bu tür günler insani sinir ediyor... heleki birde migrenin tuttuysa gün zaten berbat demektir! Gecmis olsun - insallah bu gün senin icin yinede güzel bir son alir :D

YEMEK VAKTİ AYLİN dedi ki...

Bugün ne zor geçmiştir senin için bilirim.Böyle durumlarda keşke hemen alıp çantamızı çıkıp gitsek bu sıkıcı bunaltıcı üstümüze üstümüe gelen ortamdan

Hande dedi ki...

Bazen terslikler, aksilikler sıraya girmiş gibi üst üste geliyor böyle. Günün devamı iyi geçmiştir umarım.

MeLLy dedi ki...

Aksiliklerin en kısa zamanda peşini bırakması dileğiyleee! :)

Selin Ergeçer dedi ki...

Canım benimm,postunu ancak şimdi gördüm,umarım bugün herşey yolundadır ve enerji tüm hızıyla geri gelmiştir :))

Sütüme Sarelleme Karışma!!! dedi ki...

öyle günler var evet var!!!! böyle bir gün eve gitmişim kapıda bir de trafik cezası vardı, işte o an koptuğum andı:))) Bu arada likör hiiiiç aklıma gelmemişti! Süper fikirmiş:)blogunuzu sevdim, çok iç'ten, doğal...

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)