5 Kasım 2010 Cuma

Kelebek Etkisi...

 Kelebekli temaya bayıldım.

Aslında düğün teması ama şekerler kaldırıldığında hoş bir ziyafet sofrasına da dönüşebilir bence.

Ben her iki durumda da tabakları çok açık uçuk bir mavi tonunda seçerdim. Üzerindeki peçeteleri de yeşil.







Ben sofrada desenli tabak kullanımını sevmem. İçerisindeki yemeği yutar karman çorman eder, görüntüsünü bozar gibi düşünürüm.

Bu nedenle kendi evimde de renkli ama düz ve desensiz tabak tercih ederim.

Bilmem acaba önyargılı mı davrandım yine? Bilemedim=)

PS: Herkese keyifli bir haftasonu diliyorum.

5 yorum:

Selin Ergeçer dedi ki...

Canım, masa ne kadar sevimli gözüküyor,cıvıl cıvıl ve renkler enerji dolu..böyle bir masada,dostlarımla sohbet etmeyi çok isterdim,hem de hemen şimdi :)) son zamanlarda değişik masa süslemelerine merak sardım ben de, bu renkler de aklımda olsun ;)) iyi haftasonları :)

Burcu dedi ki...

en sevdiğim renklerle hazırlanmış bu masaya bayıldım. tabaklar ile ilgili söylediklerine katılıyorum canım. iyi h.sonları

.ankara düşleri. dedi ki...

masa harika görünüyor :)
ama ben de seninle aynı fikirdeyim ben de desenli tabakların yemeğin 1.liğini gölgelediğini düşünürüm.
önyargı değil kesinlikle doğru düşünüyoruz :))

Yeşim dedi ki...

Ben de seninle aynı fikirdeyim tatlım. Yine de kelebekler çok hoş görünüyor :)

Meyra dedi ki...

renkler çok uyumlu cıvıl cıvıl oturası sofra:) sana katılıyorum bende desenli tabak sevmiyorum karışık geldiği için yemeğin görüntüsünü bozduğuna inanırım hep demekki yanlız değilmişim:)

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)