3 Kasım 2010 Çarşamba

Rutinin dışına çıkmak(mı)!!

Ole sabah uyandım kahvemi keyifle içtim günümü planladım gibi bir hayatım yok benim. Haftanın 5 günü yok yani...

Sabahları uyurgezer halde ayılmak için kahvemi içerim mesela, sonra yarım saat daha fazla uyumak için makyaj falan yapmadan fırlarım evden, buna rağmen işe vaktinde geldiğim olmaz hep rotarlı ulaşırım ofise...

Bir de çok değişiklik sevmem ben her sabah aynı bardaktan şu içerim, aynı kupamda kahve içmek isterim.

Sabahları huysuz olurum konuşmayı da sevmem mesela...


Bunları neden mi yazdım? Bugün rutinin dışına çıktım.

Sabah erken kalktım çok zorladım ama oldu. Duşumu akşamdan almaktansa sabah aldım. Haftada en az 3 günü kuaförde geçiren ben, saçlarımı jöleledim kıvırcıkken topladım. Saçlarımın fönden kıvırcıklarını yitirdiğini farkettim mesela.. Kahveme değişiklik olsun diye bir tane şeker attım. Oysa şekerden nefret ederim ben...

Konuştum bu sabah hemde şaşırtacak kadar=)

Ha bir de ofise geldiğimde saat 08:55' di. Gecikmeyi bırak 5 dk erken girdim içeri, güvenlik bile şaşırdı desem yeridir=)

Şimdi bunları neden yazdım? İzi kalsın diye azıcık bile olsa zinciri kırmanın bende uyandırdığı keyif duygusunu hatırlamak için. Ne de olsa herzaman yakalanmıyor. Bunu ara sıra yapmanın iyi olacağı kararını verdim.

Arabada işe gelirken bunu dinledim.. Aslında dünkü ruh halime daha uygun sözlerini dinleyince farkettim=)




8 yorum:

HAYATIMDAKI D'ler-Pınar dedi ki...

Süpersin...
Aferin sana...:))))))))

NiLaY dedi ki...

hehh şöyleeee keyfin buradan hissedildi bu sabah, tekrarını tavsiye ederim canım şiddetle :)

YüReKTeN DaMLaLaR dedi ki...

sevgiyli çilek;

hayatın rutinlerinden
uzaklaşmanın güzel yoludur.

ben hep uygularım
bırak aynı kupayı falan
değişik renkler kat hayatına

müzik seçiminde bir harika :)
çok beğendim...

sevgiyle...

ceydabural dedi ki...

iyi geldiyse bu sabah yaptıkların :) o zaman gün senin için güzel devam etsin

Yeşim dedi ki...

Gördün mü baka yeni yaşınla beraber yenilikler de yapmaya başladın :) Umarım bu halini daha çok seversin :) Bu arada Aurora'nın İncileri'ni okuyorsun, muhteşem bir kitap. Ben bir solukta okumuştum :) Tadını çıkar tatlım. Seni seviyorum sabahları huysuz olsan da :)

Selin Ergeçer dedi ki...

Supersinn canim, degisiklik iyidir.. Tazelenir insan :)

CEPAYNASI dedi ki...

mutluluk...nasıl da küçük şeylerle ilintili:)

Adsız dedi ki...

yaşım 45 yaptığım işten sıkıldım, bu günlerde rutin in dışına çıkmak bana neye mal olur diye dusunuyordum dur dedim bakayım google da benden önce bu duyguyu yaşayanlar ne demişler bu yazı cıktı karşıma güzel ama biraz daha düşünüp araştırmam lazım :)

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)