21 Aralık 2010 Salı

Aralık demek çul çaput demek...




Sizi bilmem ama ben en çok bu ay bitlenirim çul çaput süs püs konusunda. Ya her ay Aralık gibi olsaydı...
İyi ki değil bir sene sonra "ya ben bunu neden almışım?" deyip gidip benzerlerine para saçtığım yegane ay Aralık...

Yine de seviyorum hepsi işte bu ıvır zıvır merakından. Eve alıp doldurmaya bayılıyorum evin her köşesi dolu sonra kaldırıyorum ya da yerlerini değiştiriyorum falan filan.

Aslında tek nedeni yeni gelecek yıla yüklenen anlamlardan kaynaklanıyor. Umut bitmiyor bul yıl omadıysa seneye umut var diyebilmenin yolları bunlar. Eee tabi topluca olunca bir sinerji oluyor bakıyoruz etraftaki herkes bu modda geziyor. Şikayetçi miyim? Hayır...Mutlu muyum? Evet..

Seviyorum Aralık seni.  Götürdüklerini aklımın mazi köşesine geticeklerini umut köşesine yerleştirip hayal kurmayı, aldığım çul çaputla mutlu olmayı ve bunları yazarken burnuma gelen kahve kokusunu seviyorum...

hostessblog

5 yorum:

Selin Ergeçer dedi ki...

Eh bunlar da olmasa yılbaşından ne anlayacağız ki :)) 2. kareye bayıldım, keşke evde buna benzer birşey yapabilsek :)

BALLI LOKMAM dedi ki...

Hepimizde var bu çaput merakı sonrasında neden alındığını çözemediğimzi:)))
Yeni yılın umut köşeni doldurması dileğiyle...

yalnızyakamoz dedi ki...

yeni bir yıl yeni bir başlangıç gibi düşünülür
tüm bu çul çabutlar onun için sanırım, malesef bende yapıyorum bunu :)

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Yoksa benim espressomun kokusu mu geldi burnuna. Bende baıyılıyorum aralık ayına. hele tam heyecan dolu ayda, blog dunyasına gırıp sızın gıbı renklı kısılerle tanıstıgım ıcın daha mutluyum.

zeynep dedi ki...

Aralığı bende çok seviyorum çok oh etraf parlıyor:)

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)