15 Aralık 2010 Çarşamba

Baby Cafe..in Tokyo

Bunu dün gördüğümde bayıldım hem fikrine hem tasarımına, hemen paylaşmalıyım dedim. Bizde bulunan avm ve cafelerdeki oyun alanlarının ne kadar itici ne kadar huzur kaçırıcı olduğunu birkez daha göz önüne serdi bu görseller. Zaten hep bu fikirdeydim oldum olası..

Bu cafe Tokyo'da, ebebeynler keyifle zaman geçirirken çocuklarda sıkılmadan zaman geçirsinler amaçlı tasarlanmış bence amacına ulaşmış.

Mavinin ve beyazın huzur verici birlikteliğinden yola çıkılmış ve tasarlanırken mimar gözüyle çocuk gözü birleşmiş.

Ortaya da bu harika tasarım çıkmış.








Ben çok beğendim ya siz?

8 yorum:

Sütüme Sarelleme Karışma!!! dedi ki...

alice harika diyarı gibi - bir yetişkin bile çocuk gibi kalabiliyor! bence de temiz, ferah, iç açıyor - ama acaba beyaz ışıklar gerer mi insanı? bilemedim ortamı fotoğrafla değil tam olarak görmek gerek'! Fakat bence de kaotik değil hoş!

plndrkn dedi ki...

Yalınlıkla şıklık işte böyle sağlanır!
Kocaman kanepe görüntüsü ile de çok çarpıcı duruyor, süpermiş gerçekten.

YEMEK VAKTİ AYLİN dedi ki...

Beğenmemek mümkünmü:) Ferah huzurlu tertemiz aydınlık ...Bizimkileri düşündümde :)) neyse

Selin Ergeçer dedi ki...

Mavi ve beyazın birlikteliği ne kadar huzur dolu olmuş, gerçekten çok ferah,bakar bakmaz içim açıldı ki ben de bu tip oyun alanlarından pek haz etmem,ama bu gerçekten farklı olmuş :)

C!lekl! k!z ♪ dedi ki...

renkler buyuk bir oneme sahip..ayni esyalari farkli renkler guzelde yapabiliyor bogucu ve karisikta..bencede cok hos...

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

çoook beğendim, huzur verici.

Syhn dedi ki...

begenmemek gibi bi secenek varmıdır yaw :D
çok güzell!!

ayci dedi ki...

huhuuwww acaip birşey bu ya...

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)