27 Aralık 2010 Pazartesi

Başka başka hayatlar..İçlerinde benim de bulunduğum



Gittim gezdim geldim. Biraz alışveriş, biraz eş dost, biraz başka hayatlar...

İstanbul'un koşuşturmacasında yoruldum, yine zengin ve eşsiz görselliğinde kayboldum mutlu oldum.

Bir kere daha "Ankara' da yaşamak İstanbul' da gezmek" dedim içimden.

Bir kere daha orada yaşamakta olan insanların enerjilerine hayran oldum, gıpta ettim.

Yine eskilere gittim bedenimle ruhum ayrı ayrı gezdiler pek de mutlu oldular.

Kısacası bu 3 gün bana iyi geldi=)

Herkese heyifli bir hafta diliyorum yılın son Pazartesi köşesinden=)

9 yorum:

Sıradan Bir Sazan dedi ki...

İyi haftalar canım benim, öperim...

plndrkn dedi ki...

O zaman İstanbulda yaşayandan sana bol enerjili, güzel, dolu dolu bir hafta gelsin :)

Selin Ergeçer dedi ki...

Aah ah öyle bir enerji gerekiyor ki, o enerji yoksa İstanbul yutar ve yorar insanı :) Günün her saatinde koşabilecek,trafikte 3 saat beklerken sakin sakin oturabilecek, her yere gecikme payı koyarak hesaplayabilecek, bir yığın kalabalığın arasında işini halledebilecek sabrın ve enerjin yoksa,İstanbul mahveder insanı ;))
Güzel ama zor şehir...

M¥PriNcessS dedi ki...

Katılıyorum cnm ankarada yaşamak ist. gezmek sözüne :) sanada ıyı haftalar çileğede öpücükler... ;)

Sütüme Sarelleme Karışma!!! dedi ki...

yeni yılın son pazartesisi ha?!?! offf - zaman ne çabuk geçiyor.. kim alışacak şimdi "0" yazarken "1" yazmaya... İstanbul daha az yorucu olabilir mi acaba yeni yılda:)

NiLaY dedi ki...

buralar öyledir canım yaşamak için sabır gerekiyor maalesef, bir de alıştıun mı kopamıyor insan bu hengameye :) mutlu bir hafta olsun hepimize..

YEMEK VAKTİ dedi ki...

yılın son pazartesisi ..vay bee...

Yeşim dedi ki...

İstanbul'un havası iyi gelsin sana tatlım. Sadece bu hafta değil bütün haftalar güzel geçsin bundan sonra :)

Chilek dedi ki...

Sazanım; bende öperim:)

plndrkn; benden de enerji o zaman;)

Selin; aynen canım ya çok yorucu gerçekten bir o kadar da güzel. Tabi bizler birde geldiğimizde şanslıyız hep olmak istediğimiz semtlerde geçiyor zamanımız ama orada yaşayınca zor bu biraz:)

Myprincesss; kesinlikle, o da seni öpsün ablası:))

ÖzgeB; nerdeee giderek artıyor insan sayısı ne olacak oralar bilemiyorum:(

Nilay; haklısın canım vazgeçilmez güzellikte aynı zamanda:)

Aylin; evet bitti:)

Yeşim; senindeeeee:))

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)