16 Aralık 2010 Perşembe

Ben dağıtırım annem de toplasın...

Facebook'ta dolaşan kedili videolardan, yaşananlardan yola çıkarak az çok "kedin mi var? derdin var" söylemini biliriz duyarız. Ya da bilir-dik, duyar-dık...

3,5 sene öncesine kadar artık bilmiyor-yaşıyoruz=)

Akşam spor çantamı yerine asmayıp holedeki pufun üzerine bırakmak gafletinde bulundum. Bir ara salondan mutfağa gitmek için çıktım karşıma bir adet çorap çıktı önce sonra mutfağa doğru havlumu gördüm.

En son olarak da bu manzaralar. Bizim yaramaz sen çantayı biraz kurcala boşalt sonra üzerine çık yat.

Ama kızım napsin annesi dağınık yoksa o hiçççç birşeycik yapmaz=)



Sonrası mı? Çığlık kıyamet mırlama hırlama tıslama...

Evin hakimi ya "kızım kalk" kalmaz, dürtersin kızar pati atar. En son çantayı altından çektim küstü..

Evinize renk katmak istiyorsanız buyrun bir kedi alın oturun ama sonra fazla renklenmeden dolayı şikayet etmeyin=)

16 yorum:

lolipu dedi ki...

edepsiz, nasıl da kurulmuş:))

muyurt dedi ki...

ouyy ne tatlı bu kız :) yaramaz kız.uzun bir ömrü olsun ve hep yanınızda olsun.

inanirsakolurbence dedi ki...

Evde kedi bakımı gerçekten zor.Biz de hasta olan bir kediyi aldık evimize tedavi ettirdik , havalar çok soğuk diye bırakamadık.İlk günler gerçekten zor geçti.Sürekli tetikte olmak gerekiyor en ufak bir fırsatta kurcalayacak bir şeyler buluyorlar zaten:) Gayet alıştık etrafı dağıtmasına ama geceleri (genelde 4-6 arası) oyun oynamak için üstüme atlaması yok muu işte o hiç hoş olmuyor:)

plndrkn dedi ki...

Ay ben bunun bakışını yerim.
Nasıl kedi kedi duruyor, canım benim :)

M¥PriNcessS dedi ki...

kurban olurum o güzel suratına kızma annesi :)

Selin Ergeçer dedi ki...

Hiii yerim ben bunu yaa,okurken bile yuzumde aptal bi gulumseme oldu,kimbilir bunu yasarken senin nasil hosuna gitmistir :) hayir hayirr soyledigini duyar gibiyim;buna kizilmaz ancak ve ancak kucaga alinir ve mincik mincik yapilir :))

KİANA dedi ki...

Yerim ben bu güzelliğii yerimmm. Çok tatlı maşallah..
Sevgili Chilek.. Aynını bende yaşıyorum... Bu gün bilgisayar koltuğu kavgamız vardı.. İlla o oturmak istiyor. keza bir kalkacak olsam "kaptımmm kaptım" edalarıyla bakıyor bana.. :))) Bayağı bir mücadele ettik. Sonunda pes etti gitti başka yerde yattı.. başka bir renk oluyor kedili evlerde..yaşayan bilir.. Yokluklarını düşünemiyorum bile.. Sevgiler..

Yeşim dedi ki...

Çok tanıdık kareler bunlar :) Miya da bayılır çantalarımın üzerine ve içine oturmaya :) yerim annesi bakar mısın ne kadar rahat :)

Defne Soysal dedi ki...

Bizim ki boş çanta buldumu bir de içine girip işer:((

zeynep dedi ki...

:)) nasıl yumuşak gelmiştir ona:)

YüReKTeN DaMLaLaR dedi ki...

sevgili handan;

pisini bende çok seviyorum artık
bırak dağıtsın
o güzel bir renk hayatında

sevgiyle...

ceydabural dedi ki...

hahaha cok iyi ya o dagıtsın, sen topla :)

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

yaaa ben onun boynunda ki zili olayım :)

Chilek dedi ki...

lolipu; tam edepsiz:)

muyurt; inşallah:)

inanırsakolurbence; o bizde de var gecelerimiz çok hareketli bazen suratımı yalarken uyanıyorum gecenin bir köründe:)

plndrkn;evet kedi kedi:)

myprincesss; kızıyorum ama ona kızamıyorumki kıyamıyorum tipine baksana:))

Selin; evet ya çok komik gülmekten alamıyorum bazen kendimi hakikaten:))

Kiana; bende düşünemiyorum:(

Yeşim; evet sana tanıdıktır bu davranışlar öp benim için Miayı:)

Chilek dedi ki...

Defne; yok bizimkinde öyle huylar. Bir kere bire kumundan dışarı yapmamıştır çok şükür:)

Zeynep; evet ona yumuşak yer olsunda:)

Yürekten Damlalar; çok teşekkürler gerçekten çok sevilesi bir kız Cilek:)

Ceyda; aynen öyle ya:)

Zeynep; gel ol ablası hiç şikyet etmez:))

Noni dedi ki...

Ay içim nasıl cısss oldu minnoşunun fotoğraflarına bakınca, bunu daha önceden de söylemiş olabilirim, ilk göz ağrım 18 yaşında aramızdan ayrılan canım oğlum Tekir'ime çok benziyor Çilek, ayyy nasıl özlemişim onu, gözlerim doldu :(
Benim için şöyle sımsıkı sarılır mısın ona?

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)