20 Aralık 2010 Pazartesi

Ben güzelim hafta da güzel olsun...

Bu hafta güzel olacak hissiyatım bu yönde...

Benim için çok yorucu bir cuma- cumartesi ve pazardı.



Ama beklediğim iyi haberler var bu aralar. Gelse de "ohhhh be" dedirtse hani.

İnsanın en çok kıymet bildiği anlar kaybetme korkusuyla yüzleştiği anlar gerçekten. Birini, sağlığını hatta hatta varlığını sıradanlaştırdığın bir eşyayı bile.

Daha çok kıymet bilmeli insan daha çok zaman geçirmeli daha çok şükretmeli, ben haftaya bu farkındalıkla başladım geriside güzel gelsin lütfen...

Herkese iyi ve keyifli bir hafta dilerim=)

7 yorum:

EbrUgur & Fatih dedi ki...

sanada keyifli bir hafta dilerim :)

Özge B. dedi ki...

elindekilerin kıymetini farketmek, şükretmek iyidir - farklı şeyler görünce çevresine de farklı ve farkında bakar insan, her gün önünden kös kös geçtiği şeylerin aslında ne kadar değerli olduğunu görür! Şükretmek, farkında olmak iyidir... Güzel bir hafta olsun, hepimize...Sevgilerimle,

Selin Ergeçer dedi ki...

Kaybetme korkusunu en çok hastanede yaşıyor insan..Çok zor alıştım ben,ilk başlarda sanki her an birine birşey olacakmış gibi yaşadım, o yuzden ne kadar kötü bir duygu olduğunu bilirim...
Umarım beklediğin güzel haberler hemen gelir canımm ve hafta inşallah senin dediğin gibi süper geçer..hepimiz için ;)

BALLI LOKMAM dedi ki...

İyi haftalar:))

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

şarkı tam moda sokuyor sakin dingin huzurlu

gami'den izler dedi ki...

güzel mi güzel olsun : )

zeynep dedi ki...

hep iyi ol canım...

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)