13 Aralık 2010 Pazartesi

Biri C vitamini mi? dedi...

4 gündür içmediğim cadı çayları otlar baharatlar kalmadı. Yemediğim kadar mandalina, portakal, limon da yedim...

Eee nereye gidiyor? bunlar anlamadım. Beyminden burnuma uzanan bir yol var ki çeşme misali durmak nedir bilmiyor.



Bunları yazarken evden buram buram karnıbahar kokuları yükseliyor. İçim dayanmıyor ama toparlanması gerek bu bünyenin, katlanıcaz artık.

Yarında evdeyim çarşambaya kadar toparlanmayı umuyorum.

Akşam oldu biliyorum ama bu sabah monday morning dedim dedim durdum, buyrun sizde dinleyin...

2 yorum:

Selin Ergeçer dedi ki...

Hmmmm karnabaharı da ne severimm, ohhh afiyet olsun canım artık katlanıcan ve iyileşicen başka yolu yok :))

HAYATIMDAKI D'ler-Pınar dedi ki...

Çok geçmiş olsun sanaaaaaa..:))))))))))))

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)