22 Aralık 2010 Çarşamba

Bu detaylarda ben varım...







Peki ya siz?

carmobel

11 yorum:

Selfet dedi ki...

Hayallerimle biz de varızz :)

Venuste Hayat dedi ki...

ben de ben deeeeeeeeeeeee:)

Sayın KARACA dedi ki...

Birinci fotodaki dekorasyon mükemmel tamda istediğim gibi. evimizi yeni kurduk kapı girişinde holümüz boş. Oraya da aynı böyle bir bank duvara tek tek monteli değişik askılar ve yine duvara çerçevelerde fotoğraf köşesi düşünüyorum :)

gami'den izler dedi ki...

o pembe dolabı yirim ben : )

lolipu dedi ki...

beyaz yatağa ve eflatun örtüye bitti. Ben orda uyusam:)

Zeynep A. dedi ki...

ay ben de olmak istiyoruuum, çok güzelllerrrr :)

lifegoeson dedi ki...

Çok güzel bende istiyorum...

Prima Rima dedi ki...

İlk foto askılık ve sepetler ne güzel ne güzeeel

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

inanılmaz güzel. herkesin bir kere, beyaz bir yatak odası olmalı :)

CEPAYNASI dedi ki...

iç açıcı:))
ben de varım!

ayci dedi ki...

bende varım bendeee :)

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)