8 Aralık 2010 Çarşamba

Ego(!)


Egosunu kontrol edemeyen biri beni üzdü. İşin garibi ömrü hayatımda hiç karşılaşmadığım biri, tanımadığım biri...

Ego filtresi olmayan biri, çevresinde olup bitenleri bu süzgeçten geçiremeyen biri, sözüm ona psikolog biri...

Bazı insanlar ne kadar kötü evet kötü diyorum çünkü başka açılımı yok. İnsan neden kötülükle beslenir ki?

Ben kendimi ve çevremi bu kötü insanlardan korumaya çalıştıkça neden gelir girerler ki hayatının içine?

İyiyim, iyisin, iyi..
İyiyiz, iyisiniz, iyiler..ben böyle düşünmek istiyorum tüm kötülere ve kötülüklere rağmen(!)

5 yorum:

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

can acıtmak bedava, iğneledikce kalp kırdıkca mutlu olanlar var neyazıkki. onlarında hakkından daha kötüleri geliyor resmen dogal denge oluşmuş

Selin Ergeçer dedi ki...

Chilekcim cok uzuldum, vardir boyleleri hayatta,can acitmayi marifet bilirler. Bir de psikolog oldugunu soylemissin, daha da fazla uzuldum cunku sadece 4 senelik egitimle olmuyor psikologluk, onu icsellestirmen lazim ama var iste aramizda boyle catlak sesler.. Neyse umarim kalici bir zarar vermemistir canimm...

Sıradan Bir Sazan dedi ki...

Sen beni artık sevmiyor musun kuzum? :(

Sen koordinatları bildir, gerisine karışma, kim vurduya gitmek deyimini kullanırsın ben işimi bitirince...

Öperim...

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

sen kactıkca onlar kovalıyor. maalesef...
ıyıler her zaman kazanır.
sevgıler

Chilek dedi ki...

Moderator; haklısın resmen böyle bir denge oluşmuş.

Selin; evet canım gerçekten böyleleri de var. Ama geçti şimdi daha iyi hissediyorum kendimi:)

Sazan; neeee sevmemek mi? kıyamam sana ben:) Tamam gel dövelim beraber..

Zeynep; umarım canım "iyiler kazanır"

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)