6 Aralık 2010 Pazartesi

Işık...bir varsın bir yok


Perşembe günü ışığımı kaybetmişmiş bir süreliğine kendimi dinlenmeye almıştım. İşe yaradı bazen durup dinlenmek gerekiyor.

Yoga yapanlar bilir "ışık içeri karanlık dışarı"dır herzaman...

Bende bu 3 gün öyle yaptım güzel güzel dinlendim. İçimdeki karanlıkları dışarı saldım yerine bol bol ışık aldım.

 “Her bir hayal hemen arkasından ona uygun bir eylemi, hareketi, işi gerçekleştirmezsek, ham bir hayal olarak kalır.” deyip hayyallerimin peşine düşmeye karar verdim...

Herkese ışık dolu bir hafta dilerim=)

Ha bir de zihnimi temizlerken bundan çok büyük yardım aldım tavsiye ederim...

5 yorum:

M¥PriNcessS dedi ki...

bende bi söz yazayım en sevdığim sözlerden biridir cnm..
''MUTLULUK PARFÜM GİDİBİR ÖNCE KENDİNE SÜRERSİN SONRA ETRAFA YAYILIR'' ;))

Selin Ergeçer dedi ki...

Hayallerinin peşine düşmen çok güzel canım, hepimizin yapması gereken bir şey aslında ama bazen korkudan yapamıyoruz bunu...keşke bunun öneminin farkına varabilsek...Umarım hayallerinin peşinde güzel çıktılar elde edersin ve bizimle paylaşırsın :))

ayci dedi ki...

yoga mı?
yog ben almim :)

Chilek dedi ki...

MyPrincesss; ben de tam tersi de oluyor eğer mutsuzsam etrafımıda ediyorum:)

Selin;hadi işallah:P

Ayci; alma zaten ben uyuduğumu çok bilirim:)))

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

İçimi aydınlattınız :) tskler

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)