23 Aralık 2010 Perşembe

Kendisi 3,5 blogu 1 yaşında...


  • Chilek blog 1 yaşında..İlk kayıt tarihim 24.12.2009 aslında=) Esas doğum günü yarın ama ben yarın seyahatte olacağım için bugün paylaşmak istedim.

  • Koca bir sene de bir sürü arkadaşım oldu. Eskiden duyardım blog camiasının garip bir bağı ve paylaşımcılığı olduğunu anlayamazdım. İçine girince anladım.

  • Beni şaşırtabilecek çok özel insanlarla tanıştım. Hayatlarına ortak olurken kendi hayatımın içine aldım. Bir sürü şey öğrendim, insanların birbirini hiç görmeden de sevebileceğini gördüm. 2 gün post girmese ya da Twitter' da yazmasa acaba ne oldu? nerede? diye meraklandığımı gördüm, şaşırdım.

Aldığım maillere paylaşımlara tanışmalara vesile olan Chilek bugün tam 1 yaşında=)

Hep birlikte paylaşacağımız geçireceğimiz uzun yıllar olsun istiyorum=)

Bu arada 3 günlük bir haftasonuna gidiyorum, şimdiden herkese mutlu haftasonları diliyorum.

16 yorum:

CEPAYNASI dedi ki...

nice yıllara,
sağlıkla,keyifle:)

Sayın KARACA dedi ki...

Dostluk, arkadaşlık dolu daha nice senelere :)

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

mutlu yıllar :) Nice paylaşımlara

HAYATIMDAKI D'ler-Pınar dedi ki...

Chileğim,nice nice nice yıllarımız olsun hep beraber..
iyiki varsın..
Öpüyorum seni...
Sevgiler,

lolipu dedi ki...

canım kutlarım, ne güzel şey di mi şu blog alemi. Birbirini tanımayan, bilmeyen insanların bu kadar samimi ve içten olmaları ne garip. Neyse ki ben seni birebir tanıyan şanslı insanlardanım:)) öptüyorum.

ebrulikedi dedi ki...

beraber nice yıllara:)

plndrkn dedi ki...

Hep beraber daha nice bol post dolu, güzel paylaşımlarla geçen yıllara :)

Selin Ergeçer dedi ki...

Chilekcimm, iyi ki varsın, iyi ki yollarımız kesişmiş, iyi ki seni tanımışım :)) Bu güzel blogunun umarım daha çoook seneleri olur güzel güzel kutlayabileceğin :) nice senelere, nice güzel postlara :) ve iyi tatiller :)

MeLLy dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun "Chilek Blooog"..! Hep beraber nice yıllara..! :D

acai_berry dedi ki...

Ne guzel, ben de yeni katilan biri olarak tebrik ediyorum ve kesinlikle katiliyorum, blog dunyasinin buyusu bir baska. Daha nice paylasimlara..:)

zeynep dedi ki...

canım iyi ki varsın iyi ki yazıyorsun..nice senelere..

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Nice yıllara,
Çok derin bir dünya burası, derin ilişkiler oluşuyor, ve sanırım kuvvetli.

sevgiler

Yeşim dedi ki...

Canımm, iyi ki varsın :) iyi ki tanımışım seni. Bloglarımızın ve kuzucuklarımızın yaşı aynı :) Hem Chilek'in hem de blogunun yaşı kutlu olsun. Uzun yıllar birlikte olmak dileğiyle :)....

Chilek dedi ki...

Hepinize çok teşekkür ederim ayrı ayrı, sizleri tanıdığıma o kadar memnunum ki sözler yetersiz:))

Prima Rima dedi ki...

Blog alemine dalıp burada mutlu olmayan dostluk kurmayan az insan vardır herhalde:)
İyi ki açmış iyi ki yazmıssın.Sevgiler.

Miray's Handmades dedi ki...

Nice mutlu yıllara!Umarım ben de böyle güzel kutlarım ve umarım benim de çok arkadaşım,dostum olur! Herkesi bana da beklerim! Sevgiler!

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)