3 Aralık 2010 Cuma

Ne ister bu bünye anlamadım ki

Ben bugün izinliyim. Birazdan kendimi sokaklara atacağım. Haftasonu 3 gün bu hafta benim için...

Hafta benim için gergin geçti, 15 gün içerisinde belli olacak bir durum var umarım iyi sonuçlanacak ve bende burdan size keyifle haber vereceğim.



Başlık ne alaka derseniz? Bööyle izin aldığım günlerde kendimi o kadar özgür ve mutlu hissediyorum ki anlatamam, hep böyle olsun diyor iç sesim.

2006'da evlendiğim ilk sene bir hevesle istifa ettim. Sevgiliyle bol bol seyahat hayalleri kurarak verdim kararımı. İlk 2 ay çok güzel geçti, geç uyanmak keyifle kahvaltı etmeler, anneme gitmeler, arkadaşlarla buluşmalar, seyahatler...

Sonra sevgiliye bugün erken gelsen baskıları, bir sıkıntı bir stress..Hooop 3 ay daha geçirip 5. ayın sonunda istifa ettiğim işimin başına son hız hevesle dönüverdim.

Eee şimdi de evde olanlara özeniyorum, bilemiyorum ne istiyorum ben? Sanırım kendi işimi yapmalıyım, kontrol bende olmalı ikisinin ortası bu oluyor sanırım=)

Dediğim gibi bana haftasonu 3 gün, umarım keyifli geçer.

Size de gönlünüzce geçireceğiniz bir haftasonu diliyorum=)

6 yorum:

yalnızyakamoz dedi ki...

umarım çok çok mutlu bi hafta sonu olur

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

3gün izin harika. bugun evde olmayı cok isterdim hava öyle güzelki çalışmak çok sıkıcı şuan. tadını cıkar

lolipu dedi ki...

şu güzel haberi merak ettim şimdi şekerim. Ne güze di mi iş günü işte olmamak:)) Ne mutlu sana. Güzel bir gün ve hafta sonu geçirmeni dilerim.

Selin Ergeçer dedi ki...

Sanırım part-time çalışmalı insan. Hem bir uğraşı,bir amacı olsun, hem de kendine vakit ayırabilsin. En güzeli bu yoksa ne çalışarak oluyor, ne de çalışmayarak... Bu arada güzel haberi çok merak ettim, duymak için sabırsızlanıyorum :))

ayci dedi ki...

yok bence böyle gayet iyi.
kendi işini yapınca sürekli bir işin oluyor cünkü :)

Yeşim dedi ki...

Chilek'im beklediğin o güzel haber bir an önce gelsin. 3 haftadır izinliyim ve evet herkes çalışıyorken evde olmak harika, ama bu durum uzarsa kesin sıkılırım çünkü evde iş hiç bitmiyor :( Güzel bir hafta sonu diliyorum sana :)

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)