10 Aralık 2010 Cuma

Şiş bir boğaz akan bir burun mızmız bir ben...

Şimdi ben bu grip aşını neden oldum diye haykırmak istiyorum. Burnumun akmasından nefret ediyorum malum estetikli burun olunca silmesi de zahmetli oluyor.Aklıma edeyim ben bundan 8-10 sene önce sündüre sündüre silerdim burnumu, bu da özlenir mi? demeyin özleniyormuş.

Boğazda şişti bir an önce doktorun gelmesini bekliyorum doping yapacak bana ümidiyle.








 Bunlar Mudo Concept'in yılbaşı eğlenceliklerinden bana takılanlar

Herkese hastalıksız sağlık dolu bir haftasonu diliyorum:)


17 yorum:

Prima Rima dedi ki...

Geçmiş olsun 1 haftadır bende aynı durumdayım.
Geçmiyor bıktım artık.

Mudoya gidesim geldi ama bu havada zorrrr:)

plndrkn dedi ki...

Canım çok geçmiş olsun.. Umarım en kısa zamanda enerjini toplarsın :)

yalnızyakamoz dedi ki...

geçmiş olsun bir nezle grip olayı var sanırım
ilaçla 7 gün ilaçsız 1 hafta
üzgünüm ama böyle diyorlar
umarım seninki bu kadar sürmez
kendine iyi bak bitki çayları iç

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

Uff çok geçmiş olsunn. Çabucak geçsin. Allahtan yarın haftasonu dinlenebilirsin.

lolipu dedi ki...

geçmiş olsun şekerim, umarım hafta sonu iyileşirsin:)

Mudo da gördüm bunları, çok şirinler:) elim gitti gitti geldi:))

ebrulikedi dedi ki...

geçmiş olsun
ıhlamur,çubuk tarçın,kuşburnu karışımından iç,boğazın için de zencefil,bal iç,bol yeşillik ye birşeyciğin kalmaz.ben emzirdiğim için ilaç kullanmadan bu şekilde iyileştim.
kendine iyi bak

Yeşim dedi ki...

Tatlım geçmiş olsun, aynı durumdayım silmekten kıpkırmızı oldu :( Umarım bu hafta sonu bize iyi gelir. Mudo yine şirinlikler getirmiş :)

Selma Er dedi ki...

güzellik uğruna,burnunuzla ilgili bazı şeylere katlanacaksınız artık..ne yapalım..geçmiş olsun.ben de size ıhlamur ısmarlıyorum..limonlu,karanfilli,ballı,şık bir fincanda..fotolar çok güzel..yılbaşında böyle güzellikleri ben de çok severim.sevgiler..

Selin Ergeçer dedi ki...

Canimm cok gecmis olsun,gercekten artik iyice sogudu,dikkat etmek lazim. Neyse ki haftasonu geldi, guzelce dinlen bari, dinlenmeden gecmiyor maaleseff..tekrar gecmis olsun :)

cido dedi ki...

aynı konudan bende müzdaripim aşı vurulmaz olaydım 2 ay oldu ve sık sık ara ile boğazlarım iltihaplanıyor..ne kadar zaman sürecek bakalım..gecmiş olsun

Burcu dedi ki...

geçmiş olsun chilekciğim umarım h.sonu biraz toparlarsın

MeLLy dedi ki...

Geçmiş olsun chilekcim.. :(
Yaaa bayıldım o yıl başı oyuncaklarınaaa! zaten yılbaşı yaklaşırken mudonun vitrinlerine yapışırım ben hep! :D

Ya şu estetik meselesi benim çok ilgimi çekti... Ara ara ben de düşünüyorum da yaptırsam mı acaba diye.. Niye silemiyosun ki burnunu? Acıyo mu, kanıyo mu noluyo?? :(

CEPAYNASI dedi ki...

geçmiş olsun...
en güzel ilacı,dinlenmek...

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

çok geçmiş olsun...

Defne Soysal dedi ki...

Geçmiş olsun.İnsan hastalandığında sağlıklı olmanın kıymetini anlıyor:((

Chilek dedi ki...

Prima Rima; bende de pek geçeceğe benzemiyor.

Plndrkn; sağol canım

yalnız yakamoz; içimde bitki ağacı çıkacak korkarım:)

Moderator; evet kardan burnunu çıkartamıyorsun zaten.

Lolipu; benimde öyle ama bir daha gidersem elim kesin gidecek gibi:)

Ebrulikedi; evet yükleniyorum bolca:)

Yeşim; evet ya salgın bu ara herkes aynı durumda:(

Selma Er; teşekkür ederim, benden de sevgiler:)

Selin; evet canım umarım çabuk geçer şimdilik gideceğe pek benzemiyor ama:)

Chilek dedi ki...

Cido; bakalım iyi oldu kotu mu bilemedim:(

Burcu; sağol canım:)

Melly; ben 2 amelyat geçirdim burnumun uç kısmında kıkırdak destekler var bu nedenle sert silerken sorun oluyor çok takıyorsan yaptır ama ben şimdi olsa girmezmişim o işlere yaptırınca anladım:)

Cep aynası; sağol sanırım evet:)

Zeynep; teşekkür edrim.

Defne; evet gerçektende öyle oluyor:(

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)