10 Ocak 2011 Pazartesi

Black Swan

Cumartesi son anda patlak veren toplantı ve eğitimin geç bitmesi nedeniyle haftasonu 1 güne indi benim için...

Pazar günüyse hava oldukça soğuktu sadece kuaför için çıkmaktı amacım, derken dışarıda güzel bir akşam yemeği yedik sonrasında evde film keyfi yaptık. Black Swan...


Şubat 2011'de Türkiye' de vizyona girecek film, çalıştığım şirketin bir ayağı Arizona olunca ABD' de vizyona giren her film bizde de vizyona giriyor anlayacağınız=)

Film mutlaka izlenmeli ben çok beğendim. Natali Portman ne kadar bale dersi aldı bilemiyorum ama gerçekten dansçı bir balerinden eksiği yoktu görsel anlamda. Film için oldukça kilo vermiş çok farkediliyor ekranda.

Benim için diğer bir artısı Winona Ryder' dı. Çok az bir rolü olmasına rağmen kesinlikle iz bırakıcı keskinlikteydi oynadığı karakter.

Filme imdb 8,7 vermiş...

Uzun zamandır film tavsiyesi yapmamıştım, bence mutlaka izleyin yorumlarınızı merak ediyorum=)

Bu vesileyle de herkese keyifli bir hafta diliyorum=)

4 yorum:

Sayın KARACA dedi ki...

Ahh ahh Cumartasileri bende çalıştığım için haftasonum sadece bir gün. Bakınız konuyla ilgili yazıma:
http://hayatintuzubiberi.blogspot.com/2011/01/haftasonu-calsmak.html

kısaca filmin konusundan da bahsetseydin bari Chilek'cim :) Afişini çok beyendim.

Selin Ergeçer dedi ki...

Hmmmm aklımda olsun canımcım,paylaşım için teşekkür ederim :)

Burcu Çalışkan dedi ki...

hemen izlemeli :))

Aysun Karaalioğlu dedi ki...

natali portmanı cok severim, erakla bekliyorum:)

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)