25 Ocak 2011 Salı

Country Candles...


Muzicons.com









8 yorum:

ceydabural dedi ki...

kavanoza bağlanan bir parça kumaş ne güzel duruyor
seçtiğin fotoğrafları çok sevdim

Selin Ergeçer dedi ki...

Çok güzelmiş fotoğraflar,içim açıldı :)

GÜL dedi ki...

harika fotoğraflar kavanoza bayıldım buarada

Yeşim dedi ki...

Birbirinden güzel Chilek'imin zevki harika fotoğraflar :) bayıldımmm :)

Sayın KARACA dedi ki...

wowwww mum ve romantizm!!!
Bayanların can alıcı noktaları ;)

Burcu Çalışkan dedi ki...

benimde böyle mumların olsun evin heryerine yerleştireyim :))

ayci dedi ki...

bu aralar mum takıntım vara ayrıca...alıyorum ama yakmaya kıyamıyorum...neyse sonra zorla yaktırdılar bana icim gitmedi değil :) ama yanıncada ayrı bir havaları var - hatta tek yanınca havaları var :)

Chilek dedi ki...

Ceyda; oysa bunlar arttı deyip çöpe attığımız şeylerden bazen ne harikalar çıkıyor farkında değiliz:)

Selin; benimde:)

Gül; hem yapmasıda kolay:)

Yeşim; canım teşekkürler:)

Sayın Karaca, evet eve gidip uyguladım hemen:P

Burcu; evet olsun çok güzeller:))

ayci; o bende de oluyor bazen kıyamıyorum, sonra ee neden aldım yahu? deyip cart diye yakıyorum:))

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)