14 Ocak 2011 Cuma

Happy Weekend...


Muzicons.com

Etsy bana her baktığımda kendimi iyi hissettiren biryer...

Yüzümü gülümseten "bana özel" durumunu giderebildiğim nadir yerlerden(!)

Bunlarda güzel bir haftasonuna doğru yola çıkarken yine yüzümü gülümseten birkaç kare:)









Ha bir de şu var belirtmek istediğim "şöyle tasarımlarım böyle keşiflerim ilistrasyonum var" diye dolaşan bazı arkadaşlar var...

Ben nedense o tasarımların aynı ya da çok az değişiklerini Etsy' de görüyorum. Tarihleri oldukça eski üstelik..

"Emek hırsızlığı" bunun adı, başkasının emeğinin üzerinde değişiklik yapıp kendi etiketini basmak kendini kandırmak sadece zira görüldüğü üzere bizler kanmıyoruz:)

Ohh söyledim rahatladım şimdi kaçarken herkese çok ama çok keyifli bir haftasonu diliyorum:)

4 yorum:

Selin Ergeçer dedi ki...

Sana da iyi haftasonları canımcım :))

Yeşim dedi ki...

Canım senin seçimlerin her zaman benim de yüzümde kocaman gülümsemelere sebep oluyor, şimdi olduğu gibi :) Hepsine bayıldım, ama ağaçlardaki salıncak detayına bittim. Ayrıca çok haklısın Etsy'den kopya çekme durumu var :)

Filiz dedi ki...

çok güzel ayrıntılar..benim de içim açıldı...
bana da beklerim:
filizinevi

mutlu bir haftasonu dilerim..

zeynep dedi ki...

bu yüzden hep kaynak vermek gerek işte canım malesef ihmal ediyoruz bunu..
iyi haftasonları canım..

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)