18 Ocak 2011 Salı

İçimdeyim sadece kime ne?


Muzicons.com


 Dünyadaki her şey evrim geçiriyor. Biz de öyle. Dönüşüyoruz ama nereye döndüğün, neye dönüştüğün çok önemli.  Bilinen Kızılderili hikâyesi vardır, içinde iki kurtla yaşarsın derler… Hangisini beslersen o kazanır. İyiliği, merhameti, sevgiyi de besleyebilirsin, öfkeyi de…

Ben iyiliği, merhameti, sevgiyi beslemeyi seçenlerdenim (artık) eskiden böyle değildim tabi herşeye kızan, sinirlenen başgösteren bir kurt yaşardı içimde, çok şükür onu öldürmeyi başardım. Ama gördüm ki bunu başaramayanların daha çok hedefi oldum.

Farkındalık kazanmak, içindeki senle yüzleşmeye cesaret etmeye karar vermek lazım. Yüzleşmek! Cesaret etmek! Karar vermek!  Karar vereceksin kendinle yüzleşmeye, sonra cesaret edeceksin ve yüzleşeceksin.

Dünyanın her yerinde, ağaç, hayvan, insan… Sıfatı her ne olursa olsun yardım ederim. Yaşamaya hakkı olan her şey için, yaşama hakkına saygım olduğu için. Peki bu seni neden rahatsız eder?

Ben içimdeki karanlığa fener tutmayı seçenlerdenim, nihayetinde herkes kendi seçimleriyle yaşar.

Bunları neden yazdım? İçindeki karanlığı farkettiği halde değiştirmeyi seçmeyip seni de o karanlığın içine çekmeye çalışan insanlar için...

Ne yazıktır ki bu insanların sayıları azımsanmayacak kadar çok, peki ben onları görmemeyi duymamayı seçsem? Sanki daha iyi olur:)
gorsel: kaynağı yok zamanında kayıt etmişim öylece kalmış malesef:(

gorsel (teşekkürler Pınar'cım )

11 yorum:

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

aslında irade de bitiyor iş ben de çok çabuk parlarım çabuk sönerim bitirmeyi istedim yegane davranıs ama ha değince olmuyor. zamanla gidiyor sanki.

Selin Ergeçer dedi ki...

Kesinlikle daha iyi olur çünkü onlar gibi onlarla mücadele etmek demek yine kötü kurdun kazanması demek...aslında ben hep çok özenirim dingin huzurlu insanlara,ben de bunu öğrenemedim gitti,yaşın kemale ermesi mi gerek?çok da küçük değilim ki artık :) yoksa önemli olan iç olgunluk mu? bilemedim neden hep birşeylerin peşindeyim...

Sazan dedi ki...

Canım benim, çok iyi anladığımı sanıyorum seni. Ben de artık başarıyorum, duymamayı, görmemeyi...

Eskiden bi de kendimce yardımcı olur, açıklamalar yapardım falan :)

Büyüyoruz be kuzum.

Sevgiyle öperim...

Sayın KARACA dedi ki...

Ben iyi merhametli kurdu büyüttüm. Ama maalesef öfke kurdunu öldürmedim. ama küçülttüm diyebilirim. Sinirlerime hakim olmaya çalışarak yaptım sanırım bunu.

HAYATIMDAKI D'ler-Pınar dedi ki...

Chileğim,takmamak lazım hiçbirşeyi..Ömrümüz o kadar kısa ki...
Bu arada görsel galiba Ibeking..Decaflatte için çekmişti...

HAYATIMDAKI D'ler-Pınar dedi ki...

Bak buldum...

http://decaflatte.typepad.com/photos/photos_by_you/photo.html

Chilek dedi ki...

Modaretor; bende öyle idim ama o halde olmayı da seçen bendim bunu farkettiğimde başladı değişim:)

Selin; birşeylerin peşinde olmak iyi ama tatlım yoksa hayat monoton oluyor o bende de var:))

Sazanım; artık enerji kaptırmıyoruz olay bu beslenemiyorlar bizden:))

Sayın Karaca; süper:)

Pınar; evet Pınarıcım göz açıp kapatana kadar geçiyor yıllar:(

Bu arada kaynak bilgisi için teşekkürler, hemen ekledim source olarak:))

plndrkn dedi ki...

Öyle güzel özetlemişsin ki bir çok şeyi üzerine konulacak tek bir nokta kalmamış...

Yeşim dedi ki...

Bunu yapabilen pek az insan vardır. Bence herkes o karanlığın farkında, ancak işlerine gelmiyor aydınlatmak. Korkuyorlar aydınlıkta görecekleri şeyden belki de. En güzeli uzak durmalı onlardan :) senin yaptığın gibi görmezden gelmeli.

Chilek dedi ki...

Plndrkn; öyleyse mutlu oldum çünkü içimden gelen ses bu:)

Yeşim; evet canım yoksa iliğine kadar enerjini sömürüyorlar, sonra sen mutsuz oluyorsun. En iyisi yok saymak:)

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

onlar bir şekilde yine sana ulaşıyor maalesef, ortam değiştirmen lazım. kaçış gibi. ama bu da kötünün kazanması demek.

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)