27 Ocak 2011 Perşembe

İçimi ferahlatan güzel banyolar


Muzicons.com

Evlerin genelde unutulan yerleridir banyolar. Benim için öyle değil önceliklidir içimi açmalı, ferahlık hissi vermeli, en önemlisi güzel kokmalıdır her zaman. Ben bu nedenle evdeki banyoların ikisinide sıkça ve elimden geldiğince değiştirmeye, güzelleştirmeye çalışırım:))

Bu nedenle iç açıcı temizlik ve ferhalık hissi veren bu tip görsellere de her zaman içim giderek bakarım:)










Bu görsellerde bizlere (belkide sadece bana) pek uymayan bir şey var dikkatinizi çekti mi?

Evet açık küvetler:)) Bakmaya evet ama yapmaya hayır! Gördüğünüz üzere bana extra iş çıkaracak şeyleri uygulamaktan itinayla kaçıyorum:)) Siz ne dersiniz?

House To Home

13 yorum:

Kitapçı Kız dedi ki...

Ben de tam aynı şeyi düşünüyordum ki sen zaten sonunda açık küvet olayından bahsetmişsin.

Ben en çok berjer koltuğun olduğu banyoyu beğendim çünkü banyoda saatlerimi geçirebilirim, bazen açarım müziğim alırım pufumu otururum aynamın önüne neler yapmam neler :)

BALLI LOKMAM dedi ki...

Bencede, sonrasında bir sürü iş demek açık küvet. Ama çok güzel tasarlanmış banyolar, bayıldım...

EbrUgur & Fatih dedi ki...

evet bu tür banyo cok is cikariyor sonrasindan... ama egerki ücgen kösebanyosu olunca o kadar is cikmiyor ardindan :)

Yeşim dedi ki...

Ben küvet olayına tamamen karşıyım tatlım. Gereksiz ve yer işgal ediyor. Şu an evimin banyosu küvetli ama banyo tadilatında evden gidecek :) O günü sabırsızlıkla bekliyorum :) Bir de tatlım bu banyoların pencereleri var ve ışık alıyor. Bizim bonyolarımızda küçücük pencereler var ve onlar da ya apartman boşluğuna bakıyor, ya da karşı apartmanın duvarına :(

çeşnici Handan dedi ki...

Hepsi çok güzel ve içaçıcı özellikle 1. yi çok beğendim ama sana katılıyorum açık olduğu için bana göre değil. Sonrasında temizlik işleri gözümü korkutur.

YEMEK VAKTİ dedi ki...

:) benimki de açık..haklısın iş çıkıyor ama mutfak ve banyoya o kadar meraklıyımki azcık uğraşıyı göze alabiliyorum..

ama doğrsu b derece aydınlık bir banyom olsun isterdim:)

Sayın KARACA dedi ki...

ayyy ben söyle kocaman tekne gibi bir küvet isterim. bizim banyodaki küçük sinir oluyorum yıkanırken :) Ama mümkünse camekan yada perde olsun bende devamlı suları temizleyemem

zeynep dedi ki...

yeşim çok doğru yazmış bizim de ışık alan banyolara ihtiyacımız var ama:(

Özge B. dedi ki...

ben eski tip ayaklı kuvetlere hayranım ama zor! bizim evlerde bu tip banyo zor ama imkanım olsa isterim hakikaten çok şıklar!

Özge B. dedi ki...

bu arada ikinci fotoğraftaki yerdeki keçe halının renklisinden salon için palladium the woo da var! çok şirin duruyor! keçe keçe rengarenk toplar...

The Butterfly Effect dedi ki...

bebeimmm cok güzel bunlar ama ya,annemden dolayı bu evde benım borum ötemıyor,evlenıncede bakalım beyim :D alabılcek mı :)

dicle kıyısında masal kentim dedi ki...

şuan ev buz gibi banyo yapmam gerek ama üşendim.:((( bu resimleri gorunce kalkıp banyo yapasım geldiii:D

Selin Ergeçer dedi ki...

Ne kadar ferahh :) içim açıldı resmen...:)

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)