19 Ocak 2011 Çarşamba

Kokoş kızlar yakışıklı delikanlılar 2


Muzicons.com
Hav hav modasından burada bahsetmiştim. Onlardan bahsetmişken minik patileri de unutmamak gerek değil mi?

Kediler malum yapıları gereği huysuz oldukları için köpekler kadar giydirmek ya da süslemek pek mümkün olmuyor. Muhtemelen iki hamlede üstesinden gelip kurtulma ihtimalleri çok yüksek.

Ama benim kızım gibi süslü bir patiniz varsa süslenirken uslu duracağından emin olabilirsiniz:) Mesela Chilek değişik zilli tasmalara bayılıyor hiç şikayetçi olmuyor, hatta ona bazen toka bile takabiliyorum:)








Cok tatlılar sizce de öyle değil mi?

Etsy

12 yorum:

M¥PriNcessS dedi ki...

çook tatlılar çileğe al yada ör bitane çok yakışır cnm ;)

Selin Ergeçer dedi ki...

Ama ben bunları yerimmmmmm :))))))))) bunlar ne kadar tatlılar böyle Allahımmm zor tutuyorum kendimi :))

plndrkn dedi ki...

Hangi birini seveceğimi şaşırdım! Süperler yine.. Şu güzelliklere bakıp da sevmemek mümkün müdür.. Dünyanın en güzel nimetleri şu hayvanlar....

Yeşim dedi ki...

:) hem de çoookk tatlılar canım. Keşke benim kızım da taktırsa :( ne mümkün kendini yerden yere atıyor çıkarmak için.

Sayın KARACA dedi ki...

Bizim cincano'nun da pempe taşlı kolyesi var :) Sevgili köpiş dostum Daisy'nin de pembe üstünde kemik resimleri olan bandanası var boynunda :) Dostlarımız sıkmadan boğmadan onları giydirmeyi bende cok seviyorum ;)

Chilek dedi ki...

MyPrincesss; oyy evet çok da yakışır kızıma:)

Selin; ye tabi bende zor dayanıyorum:)))

Plndrkn;bence de bizi sunulmuş en büyük güzellikler bunlar:))

Yeşim; yaa o zaman hiç şansın yok desene kızımız biraz huysuz:)))

Karaca; haklısın sıkmamak ve boğmamak önemli:) benimki bayılıyor zaten, öyle duruşu var heykel gibi takılırken görmelisin:)

NiLaY dedi ki...

süperler canım yaa, resmen onlarında bir modası var :)

mustafasoydan dedi ki...

bende kediciklerime böyle bişiler düşünüyordum artık eminim hepsi çok tatlı olmuş

D!mple Rock dedi ki...

ahhahahah çok tatlılar! =)

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

coook tatlılar. ne de guzel poz vermısler

Meyra dedi ki...

moda bu sevimli pisilere nasılda yakışmış:)) bayıldım bayıldım pisiciklere:)

ceydabural dedi ki...

hahaha bayıldım ya çok tatlılar :)

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)