21 Ocak 2011 Cuma

Kırmızı buklelerim vardı benim...


Dün akşam aynı okulda, aynı yurtta, aynı odada, hatta aynı ranzada altlı üstlü uyuduğumuz arkadaşımla konuştum. Daha sonra ev arkadaşı da olmuştuk. Dip dibe yaşanmışlığı olan 5 koca yılımız var nihayetinde.
Şimdi aynı semtte yaşıyoruz, evlenip geldi Ankara' ya komşu oldu bana. Konuşurken hesapladık 3 ay olmuş birbirimizi görmeyeli. Hayat koşuşturmacası ya herkes kendi evinin/ işinin derdinde...
O ev hanımı olup kızını büyütmeyi seçti ben çalışmayı, aramızda azalan tek şey "ortak zaman" aslında.

Bana dostum ne güzel "kırmızı kırmızı buklelerin vardı senin" dedi bir ara konuşurken aralara laf girdi kaynadı. Sonra kapattıktan sonra düşündüm evet ne güzeldi. Kırmızı/ kızıl neyse saçlarım hep öyleydi oldum olası, 2 senedir kahverengiye çevirdim. Ama buklelerim yenik düştü zamana, boyaya, föne. Artık yoklar yıprandılar. Oysa varlarken de "offf pofff" ederdim sürekli.


Dün akşam takılmış plak gibi "kırmızı buklelerim vardı benim" cümlesi beynimde yankılandı iç sesim sayesinde.
Az çok okuyanlar biliyor artık yaşlanma takıntım var benim, kaybetme zamana yenik düşme korkum.
Tetiklendi mi? Eveet, sabah kalktım uzun uzun saçlarıma baktım buklelerim geri gelsin istedim.

Pazartesi karşınıza "ben kızıl oldum" diye gelirsem şaşırmayın tamam mı?:)

Bu durumda bana bukleli size gönlünüzce geçireceğiniz bir haftasonu dilerim:)

görsel: etsy

12 yorum:

Miyuki dedi ki...

Üzülme bence böyle de güzeldir saçların :)

BALLI LOKMAM dedi ki...

Neler değişiyor ömrümüzde yıllar ilerledikce ama sıkma canını bir kuaföre gitmek kadar yakın sana kırmızı buklelerin

Sayın KARACA dedi ki...

insanın elinin altındayken kıymetini bilmiyor ya onun gibi birşey işte... Benim kız kardeşimde yaşı küçük ama boyatmaktan saçının orjinal rengini unuttu laf söz dinlemiyor deli ergen:) Ben bir kere boyattım saçlarımı bir sene kullandım bir daha yok dedim arada aklım çelinmiyor değil ama cesaret edemiyorum.

Selin Ergeçer dedi ki...

Zamana yenik düşme kaygısı bende de var, hatta hep özenirim bu durumla barışık olanlara. Bazen de değişiklik olmalı,değişiklikler yapmalıyız hayatımızda hatta keşke pazartesi gerçekten kızıl olarak gelsen, hatta belki su perması yaptırsan; yine kırmızı buklelerin olsa :)

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

kırmızı bukleler ben de çok seviyorum Rihanna'nın rengine yakın saçları ama bakımı zor oluyor. Gerçi varsın zor olsun kendını böyle mutlu hissedeceksen değer fotograf koy ama değiştirirsen rengini:)

De HaLi dedi ki...

benim nacizane onerim sacini git kirmizi yap lutfen:) bukleler gitmis olabilir ama aynada o kirmizi sacli seni gorunce hic de yaslanmadigini anlayacaksin! hem kime gore neye gore canim bu yaslanma, her yasin ayri guzelligi var, eskiye bakmayip, gelecege odaklanmayip, su anki yasinin keyfini cikarmak lazim :)

Syhn dedi ki...

kızıllık gelir ama buklelerin gittiyse üzüldüm ben bukle pek severim ;)

Buket dedi ki...

evet yaşlanıyoruz ama küçük kız hiç büyümüyor içimizde :((

Modafobik dedi ki...

Yaa değişiklik iyidir, boşveeer. Her şekilde güzel olmuştur eminim :)

YEMEK VAKTİ dedi ki...

benim hç buklelerimm olmadı olsa çok isterdim.Ama genelde olanlarda düz istermiş aman ne biilim bir yaman çelişki işte:)

ayci dedi ki...

:) benim kırmızı buklelerim olmadı belki ama cok şeyimi paylaştığım dostum oldu elbette.
sonra biz baya yıllar görüşemedik - hayat devam eder şartlar falan filan...

şehirler farklılaştı derken şimdi birde farklı ülkelerdeyiz.
ama gel gör ki...3 ay görüşememeye razı olabilirdim.

2 yıl olmuş...ama değişen birşey yok. çok şükür.

yani beterin beteri vardir durumu :)

Chilek dedi ki...

Sonuç; hala buklem yok ve kahverengiyim:))

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)