31 Ocak 2011 Pazartesi

Let it snow...


Muzicons.com

Haftasonu boyunca kar yağdı. Bende koşuşturmacasız sakin bir 2 gün geçirdim evimde. Dinledim, okudum, sohbet ettim, güldüm hatta arada ağladım falan filan...

Cuma günü karşıma çıkan paragrafın üzerine düşündüm bolca, yer açtım- salıverdim- serbest bıraktım hem evde hem içimde şimdi dolmasını beklemek kaldı.


Derler ki; hayatınızda olan ama yüksek niyetinizi yansıtmayan her şeyi serbest bırakmaktan daha doğrusu onlardan vazgeçmekten çekinmeyin. Mucizeler, ancak kendimize karşı tamamen dürüst olduğumuz, zihnimizi ve ellerimizi açıp, bilinmez gelecekte, vazgeçmeye cesaret ettiğimiz şeylerin yerini dolduracak boşluğa açık olduğumuzda ve bizim hiç düşünmediğimiz yollardan gerçekleşir.

İnanmak onu bize getirecektir.

O halde herkese mucizelerle dolu bir hafta diliyorum=)

8 yorum:

NiLaY dedi ki...

ooo süper bir dilekle başlamış hafta burada :) bencede canım hepimize birer mucize getirsin bu yeni hafta :) öpüyorum..

ayci dedi ki...

mucize dolu...
ben o mucizeyi şubat sonu alsam...o zaman lazım bana cünkü :)

Selin Ergeçer dedi ki...

Evet evet mucizeler olsun, hiç olmaz dediğimiz şeyler olsun, şaşıralım,mutlu olalım...şubat mucizelerle dolu olsun ;)

Yeşim dedi ki...

Tatlım bu ne güzel bir dilek. Şu an kar tekrar yağmaya başladı :) Dediğin gibi bıraktım herşeyi yer açılsın içimde çünkü o mucizeye çok ihtiyacım var :) Güzel bir hafta diliyorum sana.

Sayın KARACA dedi ki...

Eveeettt artık bir mucize olsun ve İzmirede kar yağsın Chilekcim yaa nolurrr :) her yere yağdı bi burası kaldı

Chilek dedi ki...

Nilay; evet bekliyorum bende bakalım:)

ayci; sen ne zaman istersen o zaman gelecektir zannımca:))

Selin; evet evet olsun diğmi?:P

Yeşim; hadi o zaman çağıralım gelsin, bu aralar benimde ihtiyacım var:)

Sayın karaca; bu durum sanki biraz bizi aştı ama bakalım belkide olur neden olmasın:)

phoebe* dedi ki...

Blog adresimi değiştirdim,yorum yapan herkese söylüyorum . Sizin de bilginize .. (:

http://kirli-suyunda-pariltilar.blogspot.com/

Burcu Çalışkan dedi ki...

bende mucizelere hayır demem bu aralar :))

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)