7 Ocak 2011 Cuma

Uyumazsam eğer...



Haftasonu yapacaklarım var. "Uyumazsam eğer"...
  • 
Pazartesiden beri sabahları 04:00 gibi uyanıyorum nedeni bilinmez sonra da uyuyamıyorum.
Rutin kullandığım bir ilacımın kullanım şekli değişti bilmem belki ondandır.
Canon şişti onu aktarmam lazım seçip guruplamam, sonra ayıklamam lazım.
  •  
Evde kestim biçtim, döktüm yığdım onları toparlamam lazım.
  •  
Bugün iş çıkışı bizim kızlarla buluşup yemek yiyeceğiz, bir bardak şarap sonrası bayılmamak sohbeti kaçırmamak lazım. Sonra azar işitiyorum sürekli=)
  •  
O zaman bir an önce işe dalıp zamanı geçirmek haftasonunu başlatmak lazım...

Herkese keyifli ve dinlenceli bir haftasonu diliyorum=)

6 yorum:

EbrUgur & Fatih dedi ki...

eee hadi kolay gelsin o zaman... ama bu hafta sonlari neden hep böyle "sunu yapmam lazim - bunu yapmam lazim" diye geciyor :( aynisi bu hafta sonu beni bekliyor :))

ayci dedi ki...

canonu bende bosaltmam lazıııım; yarın cekimim var.

YEMEK VAKTİ dedi ki...

hımm sende uykuculardandın dimi ben gibi..hani şu ilk uyuklamaya başlayıp s-ertesi günde tüh bana diye söylenenlerden:)

Sazan dedi ki...

Kolay gelsin Chilekim, çok güzel geçsin haftasonun... Öperim...

Yeşim dedi ki...

Canım benim ben de aynı durumdayım uyumamam lazım :) çok işim var benim de :) sana da keyifli ve güzel bir hafta sonu diliyorum tatlım :)

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

bende uyumak istiyorum, kitap okumak, resim yapmak, fotoğraf çekmek, gezmek...

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)