12 Ocak 2011 Çarşamba

Why do i get so sensitive?


Muzicons.com


Birileri öyle söyledi, sen değişirsen dünya değişir.
Ben değişiyorum dünya aynı yada değişimi ben farketmiyorum.

Hergün olanlara daha da fazla şaşırıyorum, içerliyorum. Kahvemi yudumlarken düşünüyorum, çıkar yol bulamıyorum kafamın içindekilere...
Kafamın içindeki sesin fişini çekmek istiyorum ben offline olsam da o hep online...

Geleni olduğu gibi kabul edebilmek ne büyük erdemdir bende olmayan, sor sorgula neden? di niçin? di derken yorgun düşmez mi bu beyin? Oysa akışa bırakmak, kabul etmek daha az yormaz mı insanı?

Bazen Osho gibi olmak istiyorum "Why do i get so sensitive?" deyip bir ağacın gölgesinde kendimi bulana kadar oturmak, anlamak, hissetmek...

Çok şey mi istiyorum? Evet. Eee ben zaten hep imkansızı isterim ki(!)
Neden? Çünkü imkansız yok der hep iç sesim...

4 yorum:

Sayın KARACA dedi ki...

gamsız umarsız insanların takıntılı insanlara göre daha geç yaşlandığını biliyormuydu Chilek :)
Çoğu zaman elimizde olmasada koyvermek lazım bazen...
Kabullenemediğimiz insanları yada gelişen olayları değiştirmeye gelince... Ucuzundan bir deve alıp hendekten atlatmak daha iyi bence :)

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

ne kadar paralel dusunuyoruz. osho'nun olmeden once ölünüz kitabını okumustum. ıyı gelmıstı

Selin Ergeçer dedi ki...

Bazen ben de o fişi çekmek istiyorum,mücadeleden yoruluyorum,hatta o sakin,dingin insanlara gıpta ediyorum çok yorulduğumda...hangisi doğru bilmiyorum,birşeyler için çabalamak mı yoksa kendimizi akıntıya bırakmak mı?

Meyra dedi ki...

bi an kendimi gördüm sende:) ama iyi yapmıyoruz kendimize ediyoruz dünya hala dönüyor farkında değiliz, evt bunuda biliyoruz ama elimizde değil biz böyleyiz değilmi?
ben artık şunu öğrendim olmuyorsa bırakacaksın inan daha rahat olacaksın;)

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)