5 Ocak 2011 Çarşamba

Zihni sinir bir bünye...


  • Evet bu benim... Dün enerjileri topladım topladım pembe balonla paketleyip saldım evrene orada bir sorun yok.

  • Sorunsal benim bu bünye. Sabah bu kadar mı farklı uyanır bir insan? Manik- depresif değilim ama bazen korkuyorum kendimden.

  • Huzurla yatan huzurla mı kalkar? Külliyen yalan kalkmaz. Bilinçaltı temiz değil demek ki. Mutluyken mutsuz olmak. Güne huzursuz başlamak.

  • Evet en çok kendini sokan bir akrepim ben. Durur durur sokarım rahat etmez biraz daha sokarım.

  • Fizy' de kapalı zaten al sana sinir olacak bir sebep daha...


Muzicons.com

gorsel

7 yorum:

plndrkn dedi ki...

Heyy olmaz öyle, hiç yakıştıramadım sana..
Rica etsem şöyle bir silkelenir misin?
Chilek yok mu, bir onu seviverseydin ne gam kalırdı ne keder, ne dert kalırdı ne tasa :)))
Gerçi yazmışsın içinden atmışsın, o huzursuzluk çoktan seni terk etmeye başlamıştır ;)

Chilek dedi ki...

Chilek evde ben işte sabah ona da pas vermedim, ama ofistekini mıncırdım biraz iyi geldi tabiki:)

Sayın KARACA dedi ki...

ahh ahh sormayın bu bayanların sorunu sanırım. Huzurla uyuyup huzursuz uyanmak kötü. Eşime huzursuzluk sebebi gösterememek ve onun bu durumu anlamayıp alınması dahada huzursuz bir durum. Ama sebepsiz bir huzursuzluk bende bilmiorum neden oluyor ama dediğiniz gibi dolu bililnç altından kaynaklanıyor olabilir. Allahtan arada bir oluyor :)

Selin Ergeçer dedi ki...

Eh işteee,insan bu demek ki...Garip birşey,sıfırlayamıyor işte,uyurken bile birşeyler çalışıyor,çalışıyor ve pıt diye çıkıyor ortaya...Çok da takılmamak lazım zira bu mutsuz uyanışların,tam tersi de olacak :)

Özge B. dedi ki...

yalan oldu güneş tutulması merkür falan! eklipsler aldı götürdü bizi:)) suç sende değil:)

Prima Rima dedi ki...

Sen bana sorsana...

Yeşim dedi ki...

Kıyamam tatlıma. Bu gelgitler daha ne kadar sürecek bilmiyorum ama artık ben de yoruldum. Şu göksel olaylar bitip de herşey yerine oturursa daha rahat günlerimiz olacak inşallah :)

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)