7 Şubat 2011 Pazartesi

Aşk tesadüfleri sever mi? Kararsız kaldım...

Pazar günü akşamını bu şekilde değerlendirdik. Ömer Faruk Sorak'ı bir kere daha tebrik ettim. Film A' sından Z' sine güzeldi benim için=)


Mehmet Günsür' e olan hayranlığım ayrı tabi. Vakti zamanında onun uğruna Beyaz Gelincik adında saçma sapan bir diziyi takip etmişliğim bile vardır=)

Belçim Bilgin'i ise AST' da izlemişliğim var ama filmdeki performansı kendini aşmıştı diyebilirim.

Filmin konusunu az ya da çok artık herkes biliyor. Bu nedenle konuya değinmek istemiyorum. İlk defa Ankara' nın bu kadar ön planda olduğu bir film izledim. Hatta haftasonları müzik dinlemeye gittiğimiz Manhattan' ın bu kadar ön planda olması da ayrı bir güzellikti. Şehrimin hakkettiği güzelliklerinin ön plana çıkarılması mutlu etti beni.  Çünkü son dönemde Behzat Ç' de bir Ankara sergileniyor ki o Ankara'yı ben bile bilmiyorum=)

Filmde geçen "Bir Ankaralı için İstanbul başkasının çocugu gibidir. Gülünce seversin, ağlayınca bırakıp kaçmak istersin" cümlesi o kadar doğruydu ki...

Boğaza indiğimde keşke diyen ben, trafikte takılınca "şehrime şükredeyim" diyerek Ankara'ya koşturuyor her seferinde beni=)

Lafı uzatmadan son yorumumu yapayım, film içerisinde öldürücü derecede tesadüfleri barındırsa da çok güzel bir aşk filmi. Sonunda ise seyirciyi ters köşeye yatırıyor. Bu arada giderken yanınıza mendil almayı sakın unutmayın...

Yine filmden bir parça için Tık...

5 yorum:

Selin Ergeçer dedi ki...

Ehh bizim bloglarımızda da tatlı bir tesadüf olmuş,aynı gün aynı şeyi yazmışız,ne hoş,kalp kalbe karşıymış :))))
evet benim de blogumda belirttiğim gibi,çok hoş bir Ankara var filmde...gelip bir daha görmek istemedim dersem yalan olur...;)

Defne Soysal dedi ki...

Kızımın isteğiyle gittim.Ağlamaktan kösüldüm.Hiçbir filimde bu kadar ağlamamıştım.Yeni yetişen film yapımcılığı kuşağının başarısı bu film.En büyük defekti türk filmlerinin kılasiği fazla duygu sömürüsü.Neden kurtulamıyoruz türk insanı olarak bukadar duygu acısından?

Yeşim dedi ki...

Yalnız seyredilmez bu film. Kociş DVD'si çıkana kadar bekler şimdi pff :( allerjisi var gitmiyor adam sinemaya. Na yapsam ki?

Chilek dedi ki...

Selin; ivet hihihi:)

Defne Soysal; aslında hayatın her parçasında mutlaka ayrılıklar ve acılar var sadece işlenince gözümüze fazla geliyor o kadar:)

Yeşim; tatlım yap bir kızlar organizasyonu kocişle bir daha izlersin, en iyi yoldur bu bence:))

CEPAYNASI dedi ki...

herkes beğenmiş bu filmi:))

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)