15 Şubat 2011 Salı

Biri {Fiyonk} mu? dedi...

Taaa geçen haftadan beri yapılmayı bekleyen bir ödevim vardı=) Bugünkü postumu ona ayırdım.

Sevgili Fesleğen' im beni fiyonklu mim ile mimlemiş.

Benim için oldukça zorlu bir ödev oldu. Farkettim ki fiyonk sevmeme rağmen elimde fazla bişiy yok.

Zaten oldum olası cicili bicili bir hatun kişi olmadığımdan sanırım pek edinmemişim.


Gel gelelim fiyonklu listesine, bu yaz Zara' dan aldığım krem rengi kot fiyonklu t-shirt ve Twigy' den alıp severek kullandığım ev papilerim...


Echick' ten aldığım kolyem, hediye gelen boncuklarım ve 2 adet tacım...


İçlerinde en severek kullandığım kareli tacım. Saç aksesuarı bolca kullanıyorum...


Bende o kadar kısıtlı ki biraz eve bakayım dedim, iç kapı süsü fiyonklu kedilerim Paşabahçe...


Duvar süsüm Cats by Luyano sanırım Limango' dan almıştım...


Bu da uydurma fiyonk, elimdekini değerlendirmek için kilitin kenarına bağlamışım. Gerçekten fiyonk fakiriymişim haberim yok.

Şimdi bende bu mimi evinde kıyafetlerinde bolca fiyonku olan fiyonk severlere gönderiyorum=)

7 yorum:

inanirsakolurbence dedi ki...

Pisiler ve papilere kalp kalp yaptım:)

plndrkn dedi ki...

aman ne cicili bunlar :)
hele tişörte bayıldım :)

Meyra dedi ki...

fiyonk olursa hepsi şirin olu tabi:)o iç kapı süsü varya benim kapımdada bana bakıyolar:)) ayrıca bu mim bende hala bekliyor ne tembelim:(

ekin dedi ki...

Düşündümde bende senin fiyonklarının yarısı bile yok sanırım :)

Yeşim dedi ki...

Tatlımm çok güzeller bayıldım hepsine :))

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

kapı süsü kedilere bayıldım

Chilek dedi ki...

inanırsakolurbence; bende bende

plndrkn; thnx cicim:)

Meyra; sorma benim kaybettiğim bir dolu mimim var öyle...

ekin; o zaman sana gelmez umarım:)

Yeşim;sağol tatlım

Zeynep; bende çok severek aldım:)

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)