21 Şubat 2011 Pazartesi

Çakıl Carlos...

Bu cumartesi baya kalabalık bir ekip dostlarımızın evindeydik. Sabah kahvaltısından kalktığımızda saat 16:00 idi sanıyorum.

Daha önce burada bahsettiğim Çakal Bey' e 2 aylık hanım arkadaş geldi eve. İleride kendisine eş olacak=)

Adı Çakıl Carlos, dünya yaramazı ve dünya tatlısı bir Beagle. Kucağıma alıyorum hoopp sn de suratımı, boynumu, kulaklarıma kadar yalayıp bırakıyor. En önemlisi kucağımda bir uyuması var insan kıyamıyor minderine bırakmaya.

Cumartesi günü Twitter' dan sevgili Selin' ciğimin aklıma sokması ile geldi bu post haberiniz olsun=) O yüzden en çok da onun için geldi diyorum=)




Herkese güzel ve keyifli geçecek bir hafta diliyorum=)

15 yorum:

Sayın KARACA dedi ki...

bu köpiş çok ama çok tatlı yahu maşallah :)

plndrkn dedi ki...

oyy kuzuuuu!!! yerim ben bunu :)

YeMeK vAkTi/AyLiN dedi ki...

çakal carlos eşimin çok sık kullandığı bir isim özelikle yiğenlerine heheeee:))

kahvaltıdan 16:00 da kalkmak mmmmmm

Zhdtrhn dedi ki...

şimdi bu beyfendi bana birinci resimdeki gibi bakarsa bana şahsen yaptıramayacağı şey yok yani :D

Selin Ergeçer dedi ki...

Hiiiiii :))))))))) çook ama çook güzel,dünyalar tatlısı bir kız bu,maşallahh :))) kimbilir nasıl da güzel kokuyordur bu şimdi,yumuşacıktır..ah ah kıyamam :)) canım bu arada bu post ile çok sevindirdin beni, çok mutlu oldum, bu bebeği görmüş kadar oldum :)) çook teşekkür ederim sana ve iyi haftalar ;))

ayci dedi ki...

2. fotograf cok duygusal olmuş.
bayıldım.

Kitapçı Kız dedi ki...

çok güzel bakıyor, benim yerime gıdısından, kafasından öpüver. çok sıkıştırasım geldi, ne tatlı birşey o ya...

Chilek dedi ki...

Karaca; evet:)

plndrkn; çokk:)

Aylin; nefisti gerçekten:))

Zhdtrhn; o kız bi kerem kız:P

Selin; :))))

ayci; oyle duygu sömürüsü yapıyor ki şaşarsın bu da o anlardan biri:)

Kitapçı kız; çok tatlı çokkk:))

ceydabural dedi ki...

ama çok güzel :)

Meyra dedi ki...

Çakıl Carlos harikasın harika..ben bu yaramazla çimlerde oynaşmak istiyorum ama:D
aaa canım birde senin kahvaltı zevkin harika 16:00 da bitmesi kendime benzettim birden:))

colette dedi ki...

Ne tatlı bir köpüş bu:)Beaglelar çok oyuncu oluyorlar,çok da sevimli.Bence dünyanın en sevimli köpüş suratı Labradorlar ve Beaglelar...

Özge B. dedi ki...

ama böyle bakılmaz ki.... insan eriyor!!!

Chilek dedi ki...

Ceyda; sen bir de yakından görsen:)

Meyra; evet ya uzun sofralar gibisi var mı?:))

colette; çok yaramazlar ama almaya cesaret edemem sahsen:))

Özge; bir oyuncu o bakışlarla adam sömürüyor resmen:))

MODA GEZGİNİ dedi ki...

Blogun çok güzell canım yaaa.tam benim kafadansın.hayvansewer çewre dostusun:) köpiş beni sew dercesine bakıyooo..oyy çok tatlı....benim haskim,kangalım,lessim var.çok çok şirinler:)izleyicin oldum.bloguma beklerim.sewgiler

Yeşim dedi ki...

Amanınnn yerim ben bu kuzuyuuu :) çook şeker tatlım.

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)