27 Şubat 2011 Pazar

Cezayirli Prodüksiyon

Kim bu Cezayirli Prodüksüyon? Aslında onlar benim için Çakal Bey ve Çakıl Hanım' ın anne ve babası=))


Bu karı- koca Cezayirli' ler bizim bildiğiniz üzere çok yakın dostlarımız. Şimdilerde kendileri Cast ve Prodüksiyon hizmetlerinde sınır tanımıyorlar=) Sizlere biraz verdikleri hizmetlerden bahsetmek isterim ki, hepsi birbirinden keyifli...

Hikaye fotoğrafçılığından müzik video klip çekimine kadar uzanan geniş bir yelpazeleri var. 

Çalışmalarına buradan ve şuradan ulaşabilirsiniz. 

Ama öncesinde biraz fotoğraflara bakalım ister misiniz?=)













Şimdiii Çakıl ve Çakal yorumlarınızı bekliyor=))

5 yorum:

Burcu dedi ki...

sondan 4.cü ye bayıldım vallahi ellerine yüreklerine sağlık tabiki sana da teşekkürler tanımış oldum sevgiler...

Zhdtrhn dedi ki...

9. ve 10. resme ben de bayıldım..başarılar dilerim

sena dedi ki...

Ben Cezayirli ailesinin fertlerinden fotoğrafçılık dersi alan şanslılardan biriyim. Her ikisini de kısa süre önce tanımış olmama rağmen çok sevdim. Onlar sayesinde çok şey öğrendim. Birgün onlar gibi fotoğraf çekebilmeyi çok isterim:))
Müthişler...

feray dedi ki...

8 ve 9 a da ben bayıdım... vallahi süper bişey... keşke böyle bir fırsatım olsaydı.

Buket dedi ki...

süperler,başka ne denir ki...

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)