25 Şubat 2011 Cuma

Daha(sını) isterim...


  • Güne Americano'm ile başladım kokladım içtim mutlu oldum.
  • Cuma olduğu için uçarak geldim.
  • Dün akşam teyze olacağımın haberini aldım (en yakın dostlarımdan birinin bebeği geliyor)
  • Düşündüm mutlu oldum, ona anneliği çok yakıştırdım.
  • Bu haftasonu alacağım daha daha mutlu haberlerim olsun istedim.
  • Şimdiden öğlen nerelere gitsem diye plan yaptım.
  • Haftasonu yapılacaklar listesine tik attım.
  • Ha bir de herkese sevgi dolu bir haftasonu diledim=)

10 yorum:

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

Tebriklerrr :) ben diyorum bu yıl hamile kalan kalana:)

♥ Ç!lekl! k!z ♥ dedi ki...

Yapilacak listesi benim de hazir,sirada uygulamsi var...
keyifli haftasonlari diliyorum...

plndrkn dedi ki...

aman ne güzel bir liste bu böyle..
yazdıklarını okuduğumda yüzümde oluşan gülümse gibi bir haftasonun olsun :)

ayrıca taze anneyi de senin vasıtanlar tebrik ediyorum. hayırlı olsun :)

Selin Ergeçer dedi ki...

Ne kadar güzel,mutluluğun,enerjin posta yansımış ve okurken çok net hissettim :) öncelikle bebiş için tebrik ederim,hayırlısıyla tamamına erdirsin Allah :)
Ve Americanoo...Ahh Americano, bağımlısı oldum çıktım, nasıl yapacağım, ne yağacağım bilmiyorum :)) Çook güzel ve daha mutlu daha daha positif bir haftasonu olsun canım ;))

Filiz dedi ki...

mutlu ve pozitif başlamışsınız bugün güne, hafta sonunuzda böyle güzel geçsin inşallah, taze anneyide tebrik ederim. sevgiler..

Zhdtrhn dedi ki...

Geçen haftaki yazın aklıma geldi de birden :)
Bu hafta bu kadar mutlu olmana çok sevindim..
Tüm planlarının yanına tik koyman dileğiyle :)
mutlu,güzel valı hafta sonlarıııı

kalp öpücük kalp

Yeşim dedi ki...

Canım o mutlu haber buydu demek :) Tebrik ediyorum arkadaşını. Sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Allah :) Ve sana çok mutlu olacağın güzel haberler almayı diliyorum. Güzel geçsin hafta sonun :) kocaman öpüyorum seni.

HAYATIMDAKI D'ler-Pınar dedi ki...

İyi haftasonlaru chileğim..
Demek mutlu haber buymuş......

Burcu dedi ki...

bu teyze olma hallerine ben de çok mutlu oluyorum ne güzel sağlıklı gelsin inşallah :) hafta sonu hep mutlu etsin seni tıklarının üstüne cizikte at inşallah güzel hafta sonları sevgiler...

GEZİ/YORUM... dedi ki...

Enerjine, umuduna, mutluluk için ürettiğin fikirlerine hayran oldum...

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)