23 Şubat 2011 Çarşamba

Kasvetli...

Odtü bugün böyle kasvetli. Tıpkı benim gibi...



Bazen bakarsın içinden kocaman bir parça kopar yuvarlanır gider.
Bilirsin artık geri gelse de o parça eskisi gibi yerli yerine oturmaz.
Zor kurulan şeyler çabuk kopuyor ne yazık ki insanın içinde,
Kişi gider sen arkasından bakarsın öylece bakarsın...
Çünkü bilirsin gelse de artık hiç birşey eskisi gibi olmayacaktır.
Yağan yağmur al götür içimdeki kırıklıkları temizle beni şifalandır.
Biliyorum yarın yeni birgün yepyeni, kasvetinden uzak tertemiz...

16 yorum:

ayci dedi ki...

kasvet olmasa temiz ve hafif günü anlamazdık.

plndrkn dedi ki...

Bu gün benim de içim karışık.. Kasvet yok ama güneşimde uzak..

ebrulikedi dedi ki...

ben de bu birkaç gündür çook kasvetliyim.akrabamızın ölüm haberini aldım.karmakarışığım...

NiLaY dedi ki...

Dediğin çok doğru yarın güneşli bir gün olacak, bunu umut etmek bile güzel :)

Zhdtrhn dedi ki...

umut etmeyi sevmem ama inancım güçlüdür..
Senin de öyle...

Zaten havaya verdiğim süre doluyor kaldı şunun şurasında 5 gün..
5 gün snra giriyoruz bahar modunaaa

Elifinelizi dedi ki...

Bazen kasvet ruha iyi gelir . dinginlik verir . Bir sonraki güzel güne daha iyi başlamaya vesile olur. tıpkı yeni hayatların yaşantına dahil olması gibi:)

Alyamaya'nın Esra'sı dedi ki...

her yer kasvetli bu aralar.. bu havaya en çok yakışan, bir kupa dolusu çay, güzel bir kitap ve cam önünde yumuşak bir koltuk veeee battaniye.. sevgiler

Selin Ergeçer dedi ki...

Bugun hepimiz mi daraliyoruz nedir, hayirdir insallah??? Ben de blog bile yazamadim:( umarim yrn daha guzel bir gun olur...

Gök dedi ki...

istanbul'da çok kasvetliydi bugün..yağmurdan her yerin ıslak olması okulun patikalarının çamurlu olmasıı...

Chilek dedi ki...

ayci; kesinlikle

plndrkn; benden iyiymiş yine

ebrulikedi; başın sağolsun:((

Nilay; evet çok güzel hem de:)

Zhdtrhn; doğru tespit:))

Elifinelizi; evet bende bundan besleniyorum zaten

Chilek dedi ki...

Esra; evet ama çalışırken çok zor bu durum:(

Selin; demekki havadan etkilendik hepimiz:(

Gök; yağmuru severim aslında kasveti olmasa

Kova Kadınıyım Ben... dedi ki...

odtü bencede bugun kasvetli idi
bir de fizik labı varsa :)

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

kasvetmı. bana gore bu fotograflar, ınanılmaz costurucu ve heyecanlandırıcı.

fashiONözge dedi ki...

offf izmirde aynıı :((

Meyra dedi ki...

bu kasvetin başka türlüsünü dün taze taze yaşadım:(( ama umut var dediğin gibi bugün kasvetten uzak yeni bir gün..bizim havamız iyi olsun:)

GEZİ/YORUM... dedi ki...

Bu gün hava yağmurlu ve kasvetli.
Aman bana ne be benim her günüm buğulu…
Sisler kentinde yaşıyorum
Tabi nefes almak yaşamaktan sayılırsa!
Bıktım ıslak ve karanlık yollarda volta atmaktan
Yaşlanmışım cidden,gam beni tüketti...
Her gün kurduğum hayali asal sayılı günlerde bozmaktan,vazgeçmekten bıktım!..
Artık kabullenmem lazım..
Bu gün kasvetliyim...

Chilek resimlerin çok güzel durduk yerde bana kasveti yaşattı inan :)

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)