9 Şubat 2011 Çarşamba

Love it...









13 yorum:

plndrkn dedi ki...

beyaz kaktüslere bayıldım!

NiLaY dedi ki...

love'dım bile canım özellikle ilk görsele bayıldım :)

Selin Ergeçer dedi ki...

1. ve 7. kareye bayıldım...İlk fotoğraftaki çerçevelerden kalp ne kadar da güzel olmuş :) merdivendeki sepete de ayrı bayıldım, işte yaratıcı olmak böyle birşey herhalde, kesinlikle aklımda olsun :))

Zhdtrhn dedi ki...

ilk kare ne öyle yahuuu
al sevgilini önünde yap ne yapacaksan arkada da sevgilinle resimlerin :D
bayıldımmmm

Selfet dedi ki...

İlk fotoğrafın büyüsüne kapıldım gidiyorum..

Gök dedi ki...

beyazı zaten cok seviyorum fotoğraflara bayıldım merdiven sepeti de cok hoş :))

Chilek dedi ki...

plndrkn; gerçek gibi duruyor:)

Nilay; bende kendisinin hastası oldum:)

Selin; bende 1 de takılı kaldım nasıl güzel değil mi?:))

Zhdtrhn; :)))))

Selfet; aynen canım:)

Gök; süper bir buluş olmuş gerçekten:)

DERYA dedi ki...

1. resimdeki fikir çok hoş.uygulanabilir:)

Yeşim dedi ki...

Ben de ben de, hem de istisnasız hepsiniii :)

Buket dedi ki...

beyaz herzaman güzeldir..sevgili çilek,benim bloga bir bakarmsn,bir video çalışması yaptımda..

ceydabural dedi ki...

1. fotograf varya ıste ben ona vuruldum :)

dicle kıyısında masal kentim dedi ki...

yaa o fotoğrafların oldugu rsme bayıldım. ben şimdi napıcam bunu nerden bulucam:(((((

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

beyaz kaktüsler, eve daha fazla kaktüs alma ihtiyacı alma isteği doğurdu bende..

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)