18 Şubat 2011 Cuma

nihayetinde bir cuma...


  • Biraz gıcık biraz sinir biraz itici olmuş olabilirim, nihayetinde hep soldan kalkıyorum yatış itibatiyle. Sabah sabah saçımla itiş tepiş yaşamış olabilirim, uzun saç rahatlık mı? yoksa rahatsızlık mı? karar verememiş olabilirim. Görseldeki kadar güzel saçlarım olsun istemiş olabilirim. 3 ay kadar önce kakülü olanlara özenip gidip kestirmiş olabilirim, pişman da olmuş olabilirim ve her sabah onları şekile sokmaya ve yatıştırmaya çalışmaktan bıkmış usanmış olabilirim. "Burnumun altına kadar uzadılar ama" diyip kendimi kandırıyor olabilirim.

  • Sabah yüzümü yıkarken kafamı itip musluğun altına girmeye çalışan çatlak bir pisiciğe sahip olabilirim. Onun yüzünden akşamdan fönlediğim kakülleri ıslatmış şeklini bozmuş olabilirim. Üstelik saçlarımı bozan o olduğu halde kolu ısırılan da ben olmuş olabilirim.

  • Trafikte manyağın birine denk gelmiş orta şeritte 90' la giderken arkamdan dibime girip bana selektör yakan adama küfretmiş sinirlenmiş olabilirim. Kardeşim bir sinyal verip, sol şeride geçmene bakar değil mi? demek yerine kafamda adamı un ufak parçalara bölmüş olabilrim.

  • Şirkete adımımı atar atmaz cinlerimi iyice tepeme çıkartmayı başaran birini ısırmış da olabilirim.

Nihayetinde cuma diyorum, arkama yaslanıp derin bir nefes alıyorum. Ha bir de sabah kahvemi içiyorum ve bunları da yazıp içimi döktükten sonra rahatlıyorum. Masamdaki bambularıma ve kurumuş güllerime bakıp gülümsüyorum "bugün cuma günün büyüsünü bozma" diyorum. Bozmaya çalışanlara inat... 

ve herkese çok keyifli geçecek saçları biçimli bir haftasonu diliyorum=)


14 yorum:

Selin Ergeçer dedi ki...

Hehehe işte biz...:))) ne kadar tanıdık geldi bana yazdıkların ;) ama en sonunda en doğru kelimeyi yine sen yazmışsın;bugün cuma,bunun büyüsünü bozma;) şunun şurasında eve gidip ayaklarını uzatıp çilekle oynamana kaç saat kaldı ;))) iyi haftasonları canım :)

Meyra dedi ki...

ahh o uzun saçlarımız yokmu bana afakan bastı az kaldı soluk almaya kuaförde.!saçları biçimli ne güzel demişsin yaa benimde çok ihtiyacım var bu biçime:))
cuma keyfini kaçıranlara izin verme havanı bozma koca 2 gün seni bekliyor;)

Sayın KARACA dedi ki...

Bende uzun saç muzdaribiyim. Her gece yatarken yarın erken kalkacağım ve saçlarımı maşalıcam yada düzleştircem diyorum servise 20 dk kala uyandığım için tepeden tutturulmuş dağınık saçlarla işe geliyorum :)
Bugün cuma ama bana hiç bir şey ifade etmiyor çünkü yarın çalışıyorum :(

Burcu Çalışkan dedi ki...

kaçmasın kaçmasın keyfin bak bir de benim gibi akan burun, ağrıyan bir boğazın olsaydı hiç iyi girmezdin h.sonuna :))

Mimosa Café dedi ki...

ben saç modeline bayıldım :) kuaföre gidip onu yaptırmalı, bol iltifatlı bir h.sonuna merhaba demeli.

Kitapçı Kız dedi ki...

uzun zamandan beri nette okuduğum en güzel yazıydı.

gününün geri kalanı güzel geçer umarım.

şimdiden iyi haftasonları..

ayci dedi ki...

biliyormusun bugün pazartesi olmus olsa rahatlaman pek mümkün olmaz mış gibime geldi :)

iyi ki cuma iyi kiii :)

Chilek dedi ki...

Selin; haklısın bakıyorum ne kalmış hımm tamı tamına 4,5 saat evet günü çekilir kılar bir durum:))

Meyra; evet biçimli saçlar benim sahip olamadığım yegane şey:))

Karaca; biliyorum çok kıskanıyorsun beni:P

Burcu; evet canım kötünün iyisi bir durum hakikaten:))

Mimosa; o yapılırkende ben bir huylanırım sıkılırım falan:))

Kitapçı kız; çok teşekkür ederim, bazen tutamayıp yazıyorum daha mı çok yapsam acep?:)

Ayci; doğru gelmiş, allah sevenlerimi korumuş, pazartesi olsa ev de iş yeri de çekilmez olacaktı benimle olanlar için:)

Zhdtrhn dedi ki...

senin bu ben hallerine bayılıyorum:)

senin de dediğin gibi ;cumanın büyüsü bozulmasın...

şunun şurasında ne kaldı bitmesine...

nermin dedi ki...

cnm haftasonuda gelmiş tatlını dınlenmeyi düşün kendine gelirisn saçlara gelince kısa sacın kullanımı cok rahat oluyor değişiklik istersen düşünebilrsin

Alyamaya'nın Esra'sı dedi ki...

bir türlü şekile girmeyen saçlardan bende de var. Orta uzunlukta ne uzun ne kısa. Fön bile tutmuyor; bir kez fön çektirip üç gün o saçla gezenlere çok özeniyorum. minik bir parça çikolata tüm sinire iyi gelir veya kazandibi :) hımmmm.. iyi hafta sonları..sevgiler

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

hep isterim bu tarzda bir saç yaptırmak, ama saçımla oynarlarken uykum geldiği için cesaret edemiyorum.

CEPAYNASI dedi ki...

tüm olumsuzlukları unutturacak kadar güzel geçsin haftasonun:)

MAVİANNE dedi ki...

ben de senin bloğuna tesadüfen girmiş olabilirim
samimiyetini yazından anlamış da olabilirim
tekrar gelecek de olabilirim
görüşmek üzere :)))

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)