1 Şubat 2011 Salı

Sırf "ben istiyorum" diye "sen yaşa" olduuuu başka?


Yanıbaşımda minicik kalbiyle derin üzüntüler yaşayan biri var şu sıralar. Bana göre minicik tabi yaş 25 yoksa..
Dersleri sınavları kendisine öyle dert ediyorki kendisini yiyip bitirme noktasına geliyor.

Ben ona ne söylesem rahatlamayacak nasıl olsa diyor iç sesim, sessiz sedasız yanında olduğumu hissetsin yeter diyip yanı başında oturuyorum, anlatmak isterse dinliyorum. Bana yapıldığında sinir olduğum şeyi yapmıyorum, akıl vermiyorum onun akıla ihtiyacı yok zaten sadece anlaşılmaya ihtiyacı var diye düşünüyorum.

Sonra düşünüyorum düşünmekten yoruluyorum, yorulduğumu hissedip bir o kadar daha düşünüyorum bu kaos böylece takip ediyor birbirini. Canından çok sevdiğin birinin kendini aslında "değmeyecek" şeyler için bu kadar hırpalamasına seyirci kalıyorum. Sonra bende öyle değil miydim? diyorum yaşayarak öğrendim "değmeyeceğini" sonra o da öğreneceği için mutlu oluyorum.

Korkularından arınsın üzerlerine yenilerini yük yapmadan ilerlesin istiyorum evet bencillik belki ama "ben istiyorum" diye o "uygulasın" istiyorum. Ama susuyorum dillendirmiyorum.

Kafamın içi bunlarla meşgul iken kitaplığımda yine gözüme hayata bakışımı değiştiren kitap çarptı "Tanrılar Okulu" indirdim yerinden, şimdi okuduğum kitabı yarım bıraktım (aslında çok yaptığım birşey değildir) tekrar başladım. Bu sefer sindirerek daha bilinçli okumam gerekiyordu belkide, ondan göstermişti kendisini bana...
Kimbilir(!)


Muzicons.com

7 yorum:

zeynep dedi ki...

insanın kafası neyle meşgulse eli ona gidiyo değilmi belkide tesadüf değildir?

Sayın KARACA dedi ki...

senin yaşayıp atlattığın gerçekler, bir zaman sonra gülerek hatırladığın sıkıntılı zamanlar... Ama biliyorsun artık yaşadın bitti ve zaman herşeyi öğretti sana... Peki ya yakınındaki kişi yolun başında senin geçtiğin yollardan yürürken ona yardım edememek ne zor... bu yolun sonu boş be güzelim üzülüyor kendini hırpalıyorsun bu günlerde geçip gidiyor. üzme kendini diyorsun. diyorsunda... boşa konuşuyorsun. o da o yollun sonuna gelince anlayacak. kendi tecrübe edince anlayacak biliyorsun

Aylin TÜRKŞEN AYSEL dedi ki...

Belki benim gözüme çarpması için sizin gözünüze çarptı o kitap, ha ne dersiniz? :)

Chilek dedi ki...

zeynep; bence de tesadüf değil:)

sayın karaca; haklısın aynen öyle ama "ben demiştim" demek için söz sarfetmek gereksiz yaşayacak görecek biz gibi herkes gibi...

Aylin; ne güzel keşke öyle olsa benim miladımdır bu kitap, belki sizde de öyle olur ne dersiniz?:)

MeLLy dedi ki...

Dersleri sınavları kendisine bu kadar dert eden tek kişi ben değilmişim demek ki... :S

Maya'nın Cicileri dedi ki...

"sen hazır olduğunda öğretmen gelir seni bulur"

Selin Ergeçer dedi ki...

İste hayat oyle birsey ki,ne sen baskasina birsey yaptirabiliyorsun,ne de baskasi sana...zamani geldiginde yasayarak,duse kalka ogreniyoruz bazi seyleri...bu yuzden sevdiklerimize karsi sabirli olmaliyiz,kendi yollarinda ogrenecekler kendi dogrularini...

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)